- Meddelanden
- 14
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198975988657/
Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe Andersson
Vad är ditt discord namn? Abbe#0301
Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 20 årig man som heter Mohamed Larsson han föddes i Sverige och har haft en väldigt typisk/normal uppväxt förutom att när han va 11 så fick hans pappa fängelse för droghandel, men det fick bara Mohamed reda på två år senare. När han blev 15 så köpte han sin första bil som var en 1985 Volvo a-tracktor sen dess har han varigt väldigt intresserad i bilar och krossar. När han blev 20 så köpte han sin första kross som han hade sparat till länge det var en 2000 yamaha xt660r. Efter det så har han märkt att den olagliga väga att tjäna pengar är den snabbast men risky så han har svårt att bestäma sig va han ska göra.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tror att jag kan bidra till en bra rp scenario. Jag försöker mitt bästa att ta all rp seriöst och få det att bli så fair för alla som är på plats.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill utveckla min rp och min karaktärs rp. Jag tycker också att servern är bra och rolig för den är seriös samt inte toxic med dåliga admins.
Hur hittade du Unive? Jag hittade den på fivem menyn efter jag satte på filtret för svenska serverar.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara aktiv och ta det seriöst samt ha roligt och vara en del av rpandet.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar bara på unive just nu.
Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe Andersson
Vad är ditt discord namn? Abbe#0301
Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 20 årig man som heter Mohamed Larsson han föddes i Sverige och har haft en väldigt typisk/normal uppväxt förutom att när han va 11 så fick hans pappa fängelse för droghandel, men det fick bara Mohamed reda på två år senare. När han blev 15 så köpte han sin första bil som var en 1985 Volvo a-tracktor sen dess har han varigt väldigt intresserad i bilar och krossar. När han blev 20 så köpte han sin första kross som han hade sparat till länge det var en 2000 yamaha xt660r. Efter det så har han märkt att den olagliga väga att tjäna pengar är den snabbast men risky så han har svårt att bestäma sig va han ska göra.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tror att jag kan bidra till en bra rp scenario. Jag försöker mitt bästa att ta all rp seriöst och få det att bli så fair för alla som är på plats.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill utveckla min rp och min karaktärs rp. Jag tycker också att servern är bra och rolig för den är seriös samt inte toxic med dåliga admins.
Hur hittade du Unive? Jag hittade den på fivem menyn efter jag satte på filtret för svenska serverar.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara aktiv och ta det seriöst samt ha roligt och vara en del av rpandet.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar bara på unive just nu.