Nekad mohamed dahri | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mohamed dahri

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? julknass_75325

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2002

Berätta om din karaktär. min karaktär eheter mohamed dahri. anledningen varför han heter dahri i efternamn är för hans föräldrar inte gillade honom så dem tyckte att han skulle heta dahri för han inte skulle ha någon släkt utan bli själv. han är en glad person. som liten var han väldigt blyg men han ville skaffa många vänner. han fick tillslut några kompisar som hette, stefan, mostafa dem var väldigt bra kompisar till han eftersom han var lite blyg. han gillar snabba bilar och att snacka med folk. nu är han 24 år och vill bli medlem i stan och han vill fortsätta med att vara en allmänt skön snubbe. och kommer även bidra med ett bra RP.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan birda med ett bra rp och att försöka hjälpa andra om dem inte vet hur man gör något. jag kan även reagera bra i hotade lägen och genom det få ett bra rp i servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte måste vinna alla scenario utan låta den andra personen vinna vissa scenarion för ett bra rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, jag har läst alla och kan dem utan till och ett exempel på några regler är att man inte ska trigga poliser eller att inte köra över folk med menning eller att man ska kunna alla regler inna man kör

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag kan förekomma med bra rp som till exempel om det är hotade lägen eller vid chraser med fordon eller liknade.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har varit medlem tidigare men mitt discord konto blev utlogat och jag kommer inte ihåg emilen eller lösenordet. Så jag bhövde ansöka igen. så jag har koll på detta.

Nekad. Utveckla din karaktärs beskrivning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka