Dubbelpost Mohamed Alshek | Medlem ansökning [GambianeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mohamed Alshek

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/lucaskala06/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas kåla

Vad är ditt discord namn? ! Mohamed#7860

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohamed alshek och han är 23 år gammal. Han är väldigt glad och rolig kan bli riktigt alvarlig. Mohameds mål i den här staden är att bli bilförsäljare han har alltid velat bli bilförsäljare men han hade inte möjligheten till det i sin föra stad så han flyttade hit med hoppet om att få bli bilförsäljare och få en nystart på sitt liv. Mohamed hr nu bott här i 1 månad och just nu jobbar han som reporter men han siktar fortfarande mot att sälja bilar. Som liten har Mohamed blivit uppfostrat av sin pappa Mushmed om hur man tar hand om bilar för hans pappa var en riktig bil nörd men när Mohamed var 7 så blev hans pappa skjuten av några kriminella och sen dess har Mohamed velat göra sin pappa stolt och då gå hans spår vilket är att hålla på med bilar

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag har spelat på serven i några veckor nu och är helt fast i den. det finns så mycket att göra och även många att prata med vilket är därför jag älskar just unive serven för den är hundra gånger bättre än dem andra servrarna jag spelat på innan .och jag vill bli medlem på serven för jag vill ha tillgång till blocket så jag kan sälja några bilar och tjäna pengar. och jag kommer bidra med en skön gemenskap och dialekt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blir dels intresserad för att ett finns många människor på servern alltså många att snacka med och jag tycker även om att det finns många bilar och annat

Hur hittade du Unive? jag hittade den här serven genom en kompis som tipsade om det

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill ha roligt men även en bra gemenskap med andra. jag vill hjälpa andra med det dom behöver tillexempel skjus och jag vill även bli bättre på rp

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli bättre på rp och även skaffa ett bra jobb och bra vänner

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej för det är ingen annan server som fått mitt intresse förutom unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka