Nekad Mohamed Alshek | Medlem ansökning [GambianeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mohamed Alshek

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/lucaskala06/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn i det värkliga livet är Lucas kåla och jag är 16 år

Vad är ditt discord namn? ! Mohamed #7860

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2021

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Mohammed Alheikh och är 22 år gammal han är en driven person med många sidor men han älskar att vara rolig. Mohamed växte upp i ett tufft samhälle med tuffa föräldrar med dålig ekonomi så han älskar att dela med sig till andra. han är alltid glad och trevlig till mäniskor han möter för han vill alla det bästa. Mohamed är ute efter ett bra betalt jobb och fina vänner och om han har tur så vill han ha en snygg tjej som gillar bilar för det är ett stort intresse hos Mohamed. Mohamed är föd högt upp i sverige men har nu tagit sig ner till en stor stad för att skaffa ett bättre jobb han jobbade tidigare som en tjosk ägare i sin hem stad men vill nu börja jobba med att sälja bilar

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill skaffa en bra gemenskap med alla i staden och kunna skaffa bra vänner och ett jobb som jag triffs i

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att det är så värkligt och jag älskar att spela rp så unive är ett väldigt bra spel. Det värkar även vara mycket att göra och många att prata med så jag vill skaffa en gemenskap med andra

Hur hittade du Unive? jag fick ett tips av en kompis som tyckte att jag skulle testa unive surven så jag gav det ett försdök och nu är jag fast här haha

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att framförallt ha kul och prata med andra på unive. skaffa ett bra jobb med kollegor som man triffs med och ett mål jag har är att vara väl känd i stan och det ska vara på grund av att jag är en snäll trevlig och ro9lig persion

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill ha ett bra betalt jobb med bra kollegor. jag vill ha en nissan r34 för det är min dröm bill men det jag verkligen vill nå är bra vänner. Jag vill ha många vänner så att man kan hitta på roliga saker hela tiden och ha kul tillsammans

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag är inte en aktiv deltagare i en annan server

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka