Nekad mohamadg78 | Chef-jobb ansökan[HITMAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mohamadd16

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? jag skulle vilja söka till chef inom Malmkvist

Vad heter du IRL? Mohamad

Vad heter du på discord? mohamad#6055

Hur gammal är du? 2007

Hur länge har du spelat på Unive? nästan i månad

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer försöka att min kollegor ska vara så trygga och kunna jobba och inte att bli så stressade inom yrket. jag ska försöka att anställa fler folk inom yrket så att Malmkvist ska var öppet varje dag. jag ska till att malmkvist ska vara den bästa bilbolaget och se till alla kunder ska vara nöja när dem kommer till Malmkvist. jag skulle vilja ändra på bilarna lite, vissa bilar ska inte gå för fort och vissa exklusiva bilar ska gå fortare jämfört med andra så inte är exklusiva bilar, så en volovo ska inte gå runt 300 jämfört med en Bmw m4 Comptetion. jag skulle vilja ändra på bilpriser tex alla exklusiva bilar ska vara dyrare och gamla också som är exklusiva.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag är har rätt så bra koll på bilar och är bra på att diskutera priser och prata med folk.

Hur ofta kommer du vara inne? jag ska försöka vara inne varje dag men kan inte alltid vara inne de men på helgerna är jag inne ofta.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej spelar bara unive

Har du läst våra Regler? ja de har jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka