Accepterad Mohamad | Ban Överklagan [Viktor5235]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sickan10

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
4
Länk till din steam profil: Galen moe

Ditt Hex-ID: 1100001195b99cd

Vad är din discord tagg? Sickan10

Vem var det som bannade dig? Viktor5235

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-20 203421.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde mild fear rp genom att springa iväg av securitas när de riktade tazer mot mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De va så att securitasen jagade mig hela tiden och kunde inte fånga mig o till sist så tazera han mig och när jag satt på marken så blev ja bannad. Men när jag ville upp och säga förlåt o att han kan lägga böter så blev ja bannad direkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker delvis ja o nej för att de väldigt många att de händer många krimnella som springer ifrån poliser som riktar tazer mot dig o en tazer e inte samma sak som en pistol för de går över efter några sekunder.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 10 gånger men kommer inte ihåg vad de va och jag har lärt mig av bannsen som ja fått.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat fear rpat bättre o lyssna på vad de sa när de riktade på mig o inte fortsattet springa. Jag ber hemskt om ursäkt o de aldrig hända igen o jag lär mig av mina banns.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja mycket o de kommer inte hända igen lovar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja självklart

Tillbaka