Nekad Mohamad | Ban Överklagan [Spartan36]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sickan10

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
4
Länk till din steam profil: Sickan10

Ditt Hex-ID: 1100001195b99cd

Vad är din discord tagg? Sickan10

Vem var det som bannade dig? spartan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-26 113543.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte stoppade när en studerande sa till mig att stanna och då valde jag och köra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så här att det var ens studerande som gick in i min bil och han sa kliv ut ur bilen och börja säga kriminella avskum från ingenstans och sen så valde jag att inte stanna eftersom att han sa att jag kommer sitta inne livstid och sen så körde jag iväg och efter ett lång tag så kändes som att polisen pittade mig men de gjorde de inte så jag rpade inte jag. Men hade det varit två personer i polis bilen så hade jag stannat själv klart och det är tjänstefel att patrullera själv eftersom jag har varit polis innan men detta kommer inte hända igen lovar men kommer stanna direkt om en polis säger till.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det här var en felaktig bann eftersom det var så här att jag och en kompis var påväg mot banken då vi behövde ta ut lite pengar och sedan så kör jag och en kompis 30 kilometer och sen så kommer en studerande eller en assistent och kör in i min bil typ 25 km jag säger till vad gör du han bara kliv ut ur bilen du är efterlyst och att den där bilen efterlyst, men de tog in bilen precis och plus ingen fick köra den i skottlossningen så jag vet inte vad polisen pratade om sen så han polis kriminella avskum och han ba du ska sitta inne livstid och sånt och jag sa till namn och rakel på dig tack han bara du kan dröma vidare att du ska få mitt rakel och då så valde jag att köra iväg eftersom att jag tyckte han där polisen borde inte vara polis längre. Jag och en kompis hade inte gjort nåt vi körde bara runt. Jag ville snacka med han men han ville inte han ba direkt kliv ut ur bilen och sånt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .Kommer inte ihåg mina banns men de bannsen lär ja mig av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte köra iväg men de som polisen sa till mig i banken så tyckte jag att jag skulle köra iväg, hade det varit två stycken som hade varit typ assisten eller 4 års så hade jag 100 procent stannat men inte en sån kille som stannade mig bredvid banken.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart att stanna när en polis säger till mig att stanna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja självklart

Historian ändrad från igår? Du tycker att det är en felaktig ban jag ser det som en superklar ban, då du krocka flertal gånger och fortsatte köra så kommer låta dig sitta av mer av din ban, för du verkar inte lärt dig något!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka