Nekad Mohamad | Ban Överklagan [Sonkiez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sickan10

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
4
Länk till din steam profil: Galen moe

Ditt Hex-ID: https://www.unive.se/bannad

Vad är din discord tagg? 6501

Vem var det som bannade dig? waguchampangemode#4787

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-01 175858.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen tänkte att jag inte skulle reagera när jag hamnade i bilkrasch

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag krockade in i någon sten med mitt fordon, sedan flög min bil och gick sönder.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var så att min mikrofon hoppade ut och jag försökte prata när det hände men det funka inte. Jag lovar att jag försökte prata.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har blivit bannad tidigare och vet vad jag ska göra till nästa gång. Det var då när jag inte var medlem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att det aldrig ska hända igen och vara noga och jag förlåter och att följa dessa regler så att inget händer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska fixa min mick och att det inte händer igen jag lovar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår.

Utveckla mycket mera, verkar inte som en riktigt seriös överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka