Antagen | mohabu2 | Chef-jobb ansökan [Räddningstjänsten] [T] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mohabu1

Medlem
Servervakt
Meddelanden
66
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Räddningstjänst

Vad heter du i verkligheten? Mohamed

Vad är ditt användarnamn på discord? mohabu2

Ange ditt födelsedatum: 18 Mars 2008

När fick du medlemskap på Unive? 6 Januari 2025

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit chef på Grovestreet pizzeria, och det kommer hjälpa mig ganska mycket då jag har ganska mycket erfarenhet inom chef positionen och vet hur jag ska hantera olika situationer och hur man ska behandla andra och hjälpa yrken att utvecklas och uppdatera och ha hög rp nivå. Samt att jag är just nu ledning inom räddningstjänsten och vet hur yrket fungerar och har varit nära chefen och vet hur de har jobbat och jag vill kunna visa vad jag går för och höja aktiviteten. Samt att jag kommer hålla i många utbildningar och utveckla jobbet och hålla koll på vilka jag anställer och hur vi kan utveckla det.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag har många planer, 1 är att aktivera detta yrke då det är ganska inaktivt nu, 2 är att anställa många som möjligt och höja erfarenheten och utföra så många utbildningar som möjligt och göra många roliga scenarion. Samt som sagt så är jag ledning för tillfället och vet hur detta yrke fungerar samt att jag har mycket erfarenhet av rp då jag varit chef på GSP och hållt det ganska aktivt så hoppas på en chans att visa vad jag går för och anställa mogna och aktiva personer som gör räddningstjänsten mer delaktig i staden unive, vi kommer tillexempel göra ett mycket bra blåljus samarbete med sjukvårdare att hjälpa de med vårda folk osv, har redan börjat prata med sjukvårds ledningen om detta förslag.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? har ganska hög aktivitet just nu både ig och dc, med sommaren kommer jag också kunna vara ganska aktiv. är jag it ig. så är jag mycket aktiv på dc.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Grattis!

Du har valts ut som chef till Räddningstjänsten.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka