Accepterad Moffe | Medlem ansökning [jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moffe

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jayson

Vad är ditt discord namn? jayson1337_

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Marre Andersson 29 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, Rolig och Seriös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Marre Andersson, Marre har haft en riktigt bra bakgrund den går typ till så här: Det var en gång en liten unge som föddes som blev döpt till Marre Andersson han växte upp på landet redan vi 5 års åldern så hade han ett stort interesse för motorer, När Marre Fyllde 10 år så fick han en volvo 960 i födelsedags present men den var det mycket problem med så då fick Marre och Hans Farsa Lars fixa bilen tills han blev 18 år gammal men då dagen innan körkortet så bran garaget upp. Men då Skaffade Marre ett jobb och blev en snäll glad grabb och då träffade han en grabb som heter Adi Asyres som inte mådde så bra men då visade Marre han bil världen och då blev Adi Asyres bil intresserad och då började han pratta norrländska och sedan flytade Marre och Adi till Unive city för att öppnå sina drömar om att vara högre upp satt på något bil relaterat arbete.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roligt rollspelande som inte är lalligt och sociala utvecklade senarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att vinna till sin fördel utan låta motparten ha lika kul som en själv

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja var krim för ett tag sedan och då fick jag indragen krim för jag inte vill ge bort mitt vapen till någon som rånade mig men nu har jag lärt mig min läxa och bryr mig inte i saker och pengar utan spelar för att ha kul.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Reaction RP tycker jag är en bra regel för att man ska spela med känslor som inte är orealistiska. Metagaming när man Pratar och tar information via dc eller ooc eller någon annan tredje parts sida istället för att använda sig av rollsplandet för att ta reda på saker.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vi håller på att granska din ansökan, det kan ta lite mer tid än vanligtvis, var tålmodig.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka