Nekad Moffe | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moffe

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1447611920004812920
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag gled runt på servern för ett tag sedan och kom på den "brillianta" idén om att jag ska pröva spawna in vapen med fusk jag var icke medlem vid den tiden och jag ångrar mig så himla mycket för nu har jag börjat lira fivem igen och jag hittar ingen server som passar mig. jag saknar verkligen gemenskapen på unive det är roligt rollspel, roligt folk och mycket mer jag saknar. Jag har lagt av med att fuska jag kommer aldrig igen att använda det igen.

Tar du ansvar för det som hände? Ja jag tar ansvar för det jag gjort och jag ångrar mig väldigt mycket och jag skäms för det med.

Vad har du lärt dig sedan dess? Att det aldrig lönar sig att fuska man förlorar bara på det i slutändan jag har även lärt mig att man borde ta vara på det som finns och inte ta förgivet att "jag kommer inte bli bannad" jag kommer skärpa mig hädan efter.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag vill ha en till chans för att jag kommer att rollspela seriöst, Jag kommer att skaffa massa roller för att kunna ha en roligare upplevelse med folk inte bara för mig.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
Alec
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka