Mofasaa | Polismyndigheten Ansökan [IsakGE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mofasaa

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 6 Maj 2007

Vad heter du på discord? ! Mofasaa !#8498

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 454 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer nog vara aktiv varje dag, men jag har träningar efter skolan nästan varje dag. Men när jag väl inte har skola eller träningar så spelar jag. Och den enda karaktären jag kommer spela på är förmodligen min polis karaktär om jag blir godkänd, för att jag tycker att rp:a polis är riktigt kul.

Vad heter du? Marcus Berg

Hur gammal är du? 1985-05-06

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja det är jag.

Varför vill du bli polis? För att jag tycker att det är så kul att jobba med polisyrket. Och för att jag tycker att jag utvecklas som person. Och för att jag har varit polis i massa andra städer.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker att det viktigaste inom poliskåren är att stoppa kriminaliteten och att få alla medbrogare att känna sig trygg hela tiden dagen runt vilken tid på dygnet.

Vad vet du om yrket i helhet? Det jag vet är att man måste inte vara speciellt stor eller speciellt stark men man måste ha bra hand om människor och en vilja för att göra det tryggare för samhället. Och polisens största skylldighet är att minska brotten och stoppa kriminaliteten. Polisen finns dygnet runt året om och därför jobbar poliser oftare på helger och nätter där andra oftast är lediga.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja det har jag, jag har varit polis i andra städer så jag vet hur man jobbar som polis och jag vet hur jag ska hantera brotslingar nästan bättre än vad andra folk kan. Jag var utbildad till FRI civilt och mc, samt jag var assistent 4 års.

Hur är du som person? Jag är väldigt trevlig mot alla och är alltid glad. Även om folk är otrevliga mot mig så försöker jag alltid vara trevlig ändån. Min största styrkhet är att jag kan hantera stressiga situationer. Som t.ex. det är en skottlossning men åndån behåller jag lugnet och vet hur jag ska hantera det.

Är det något vi bör veta om dig? Nej det tycket jag inte, mer än att jag är väldigt bra polis och väldigt trevlig!

Tillbaka