Nekad Moezz | Beslut Överklagan [Hedgehog]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moezz

Icke Medlem
Meddelanden
1,704
Reaction score
1,719
Ditt discord namn: Moezz2

Ditt Hex-ID: steam:11000014a3fd231

Vad för typ av beslut gäller det? Kriminell pris ökning på 560kr tills 2026-03-19 dvs 4 månader fram. Samt Indragen kriminell roll. Jag hade en varning sen tidigare men deen skulle ta slut bara om någon dag.

Vem/vilka tog beslutet? 3lvis + headshog samt snake

Varför tror du själv att beslutet togs? 3lvis, snake och Headhsog bannade och gav mig indragen kriminell roll samt pris ökning på 560kr i 4 månader på grund utav att jag begick ett regelbrott. Vilket är 100% försåtligt. Jag fattar varför jag fick 7 dagars ban för det regelbrottet som begicks. Dock så sägs det att det är Fearrp, Jag vill bara förklara för dig som läser det om det nu är Headshog eller någon annan att personen ej hade vapnet riktat mot mig utan han hade bara vapnet draget dvs vapnet uppe. Jag såg min chans när vapnet väl ej var riktat mot mig så jag sprang igenom en dörr och sprang därifrån o sedan tog upp vapen innan han sprang efter mig. Det var en dörr emellan oss när vapnet var draget mot han men han lyckades skjuta först.

Hur är beslutet felaktigt? Jag har ej fått indragen kriminell roll på 4 år. Min senaste gång var 2022 i början. Jag har varit en suverän och lojal spelare alla dessa åren och jag får pris ökning på 560kr i 4 månader, Jag ska inte ens ha krim pris ökning då jag ej har fått inragen på otroligt lång tid. Detta systemet är till för att hålla problemspelare borta.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lJQT0MXQoIYUW3fyN?invite=cr-MSxuV1AsNTA5Mjc5MDk

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Vill även påpeka att motparten ej heller såg det som fearrp utan han gjorde misstaget och tog ner sitt vapen och jag sprang därifrån när han slutade rikta.
1766183597633.png1766183635996.png

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka