Nekad Moezz | Beslut Överklagan [3lvis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moezz

Icke Medlem
Meddelanden
1,704
Reaction score
1,719
Ditt discord namn: Moezz2

Ditt Hex-ID: steam:11000014a3fd231

Vad för typ av beslut gäller det? Varningar ( bara en ska bort ansöker jag om)

Vem/vilka tog beslutet? 3lvis yäni

Varför tror du själv att beslutet togs? Besuttet togs för att jag begick ett regelbrott. Vilket är 100% försåtligt. Håller till 100% med om att jag gjorde ett regelbrott.

Hur är beslutet felaktigt? Jag skulle bara vilja att ena varningen tas bort. Dvs att mina två varningar sänks till en varning. På grund av att det är väldigt långt tid också. Det är en månad. och Detta är på grund utav att jag har varit kriminell sen 2022 tidigt. Dvs snart 4 år. samt har bara fått ett par varningar under de 4 åren. Senaste var missförstånd så den togs bot sedan den förra var för jag sköt en person som bärde sin vän efter han hade skjutit mot oss. (han utförde fara och därmed sköt jag han) (detta var några månader sen). Så nu det som hände nu. Jag har även endast fått en indragen kriminell roll och det var under 2022.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Vad ska jag skicka?? förstår inte. 3lvis har allting. Jag skulle bara vilja att ni tar ner det till en varning på grund av min historik.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka