Accepterad Moezz | Ban Överklagan [Hedgehog]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moezz

Icke Medlem
Meddelanden
1,704
Reaction score
1,719
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199205962289/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a3fd231

Vad är din discord tagg? Moezz2

Vem var det som bannade dig? Headshog beslutet tog även av 3lvis, snake och headshog

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Headhsog bannade och gav mig indragen kriminell roll samt pris ökning på 560kr i 4 månader på grund utav att jag begick ett regelbrott. Vilket är 100% försåtligt. Jag fattar varför jag fick 7 dagars ban för det regelbrottet som begicks. Dock så sägs det att det är Fearrp, Jag vill bara förklara för dig som läser det om det nu är Headshog eller någon annan att personen ej hade vapnet riktat mot mig utan han hade bara vapnet draget dvs vapnet uppe. Jag såg min chans när vapnet väl ej var riktat mot mig så jag sprang igenom en dörr och sprang därifrån o sedan tog upp vapen innan han sprang efter mig. Det var en dörr emellan oss när vapnet var draget mot han men han lyckades skjuta först.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inblandad i ett scenario där föraren körde in i vägg och dog. Bilen skjuter då fortfarande mot oss. och jag hoppar ut och springer ner längre in mot one way. Jag blir då nerskjuten när jag väl är där nere och ena morparten tar upp mig via alt menyn och springer längre in. Därmed försöker han ta mitt vapen och tog ner sitt (slutade rikta mot mig och bara hade den uppe ) Därmed såg jag en chans och sprang igenom en dörr via baksidan av oneway och lyckades. Därefter sköt han mot mig före efter jag försökte fly innan jag hann skjuta honom-

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår staffsen perspektiv och varför de ser det som fearrp. Jag håller med. Men jag såg chansen att komma därifrån mär han hade tagit ner vapnet och slutade rikta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har 35 tidigare bans dock har jag spelat på servern i snart 5 år. Dvs 2021.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat lagt mig ner på marken och ej försöka fly samt ge upp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att nästa gång bara ge upp eller lägga mig ner på marken.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka