Nekad Moezz | Ansökan till Servervakt [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moezz

Icke Medlem
Meddelanden
1,704
Reaction score
1,719
Vad är ditt namn i verkligheten? .

Vad heter du på discord? Moezz

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014a3fd231

Ange ditt födelsedatum 25 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Brukar vara inne på kvällar på vardagar samt på helger så är jag inne på kvällarna som lite på Eftermiddag

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Denna från idag är felaktig. Den togs bort. https://media.discordapp.net/attach...48e2dddd6fd7f3&=&format=webp&quality=lossless

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. ^^^jag har varit blacklistad under 2022 i 1 vecka då jag köpte ut bilar till kunder för billigare pris.
En servervakt har som uppgift att underlätta för staffs. Tar hand om små saker så som banna lallare osv för att underlätta för staffsen så de inte får så mycket att göra. Samt vara en förebild!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag behöver perms för att ta åtgärder på lallare. Vilket det finns en hel del på denna servern. Jag har varit Servervakt förut i flera år. Har även varit sr.mod och huvudansvarig Donation. / områdesansvarig donation.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. 1. Använder sina perms på fel sätt.
2. tar åtgärder på fel sätt för att underlätta i sin rp så som att banna sina fiender ig.

Nekad.

Anledning: Du har 50+ bans plus att du har fått indragen servervakt 2 gånger förut.

Du får tyvärr inte ansöka igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka