- Meddelanden
- 130
- Reaction score
- 13
-rep
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Skrivblock: This feature may not be available in some browsers.
inte första gången gambino family metagamearRoligt att ni rpade loggs att jag köpte ut revolvers![]()
Vi är inte så dumma och låter 5 pers ha tillåtelse att köpa ut vapen utan någon övervakning, kamera rpade vi på om du undrarRoligt att ni rpade loggs att jag köpte ut revolvers![]()
De e inte meta vi rpade på att vi hade kameror då de var flera individer i gänget som hade tillgång till att köpa ut vapen, så vi la övervakning kameror eftersom vi insåg att de började sakna massa pengar från kassan dagligen och till slut ser vi dig köpa ut 10 revolversFast det är ju inget undantag för att meta ellerhur?
Fast det där är ren bullshit, jag rpade att jag köpte vapnerna direkt av smugglaren i bunkern inte i tegelhusetDe e inte meta vi rpade på att vi hade kameror då de var flera individer i gänget som hade tillgång till att köpa ut vapen, så vi la övervakning kameror eftersom vi insåg att de började sakna massa pengar från kassan dagligen och till slut ser vi dig köpa ut 10 revolvers
Spelar ingen roll vi har fortfarande övervaknings kameror , vet du ens varför vi skulle firta våran smugglare? de var för att döda han för han hade sålt vapnen till dig och då var han medveten om deFast det där är ren bullshit, jag rpade att jag köpte vapnerna direkt av smugglaren i bunkern inte i tegelhuset
Fast all information var ju från loggs? Annan sak om ni rpade er fram till det men plötsligt så ba shit han har köpt ut 9 revolvers. Genom meta. Finns inget syfte att döda mig heller då ni redan gjort ett scenario där ni gräft ner mig under marken och lagt 100 skott i migSpelar ingen roll vi har fortfarande övervaknings kameror , vet du ens varför vi skulle firta våran smugglare? de var för att döda han för han hade sålt vapnen till dig och då var han medveten om de
Helt rätt min broder-rep Testa han inte
Man kan också rp:a på att det finns logs i datorn när man köper ut eller tar ut pengar.Roligt att ni rpade loggs att jag köpte ut revolvers![]()
Så du menar att bara för de gräver ned mig ska jag inte få rpa vidare och alla mina importer jag betalat för ska bara försvinna? Så kommer ju alla kunna göra sånt scenario och inte behövt gjort en avrättningsansökan?+rep Bra anledning.
-rep Ni har redan gjort ett scenario om det här, och jag undrar fortfarande, @SMOKEY hur kunde du leva efter de har grävt ner dig och skjutit flertals gånger?