Nekad Moewglie | Ban Överklagan [Potatisbulle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moewglie

Icke Medlem
Meddelanden
314
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085127223/

Ditt Hex-ID: steam:1100001430c0637

Vad är din discord tagg? moewgli.

Vem var det som bannade dig? potatisbulle

Bild på banmeddelande: nyy.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag skrev till en Sjukvårdare i /m att han skulle ta mig på sjukhuset och vårda mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag låg på sjukhuset och höll på blöda ut och då ser jag att sjukvårdaren tar massor med andra före mig när jag ligger och väntar och då är jag så dum så jag skriver /m till denna sjukvårdare och säger att han ska ta mig / metar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var rätt då jag gjorde fel och skrev /m till en sjukvårdare för att jag ville ha snabb hjälp

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag fick en ban igår för hets i ooc men det var en felaktig han bannade mig sedan pratade vi i support och i det samtalet så kom vi fram till att jag inte skulle vara bannad för det så den staffen tog och unbanna mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte varit så dum och skrivit /m till sjukvårdaren och bara accepterat att jag skulle få ligga och vänta lite längre på min tur

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka