Accepterad Moewglie | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moewglie

Icke Medlem
Meddelanden
314
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Benji

Vad heter du på discord? moewgl!.

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001430c0637

Ange ditt födelsedatum 7 Mars 2012

Beskriv din dagliga aktivitet. Aktiv minst 7 timmar om dagen och innan skolan och efter skolan

Hur länge har du varit medlem på Unive? 6 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 då jag har kollat i support 3 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ansvaret att vara servervakt på unive då är att man ska hålla koll / övervaka servern så att det inte är massor med lallare som förstör server eller spelare som bryterregelbrott eller lallar samt att göra så att alla har det så bra som möjligt och att alla har det roligt på server så det e därför servervakter ska övervaka servern och kolla så att inte folk lallar x förstör server

Varför vill du bli servervakt på servern? Då jag har Rpat ett bra tag nu så känner jag att jag vill testa på något nytt jag har börjat tröttna lite på att Rpa så då tänkte jag då kan jag ansöka till server vakt och hjälpa till med servern för detr e mitt mål just nu att få bort alla lallare samt spelare som förstör Rpn så att vi kan få Rpn så bra som möjligt som sagt jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa till och göra så alla har det bra på servern

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. T.ex jag är i ett secnario blir skjuten i från ryggen dör och ressar och skjuter eller om jag Stormar ett hus och har id på eller ressar eller liknande samt
Om jag typ dör i ett secnario och så revivvar jag bara för jag är sv att jag använder mina permissons som jag har fått av tillit till att bara hjälpa mig själv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka