Nekad Moewglie | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moewglie

Icke Medlem
Meddelanden
314
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad heter du på discord? Moewgli.

Ange ditt födelsedatum 25 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Just nu så har jag ändrat lite på min Roleplay. Jag kände att jag var klar med att Roleplaya som kriminell och ville testa något nytt. Så just nu så fokuserar jag 110% på att utbilda mig och att lära mig så mycket som det går av polisyrket. Det är också derför ja väljer nu att göra en servervakts ansökan då jag av bara några dagar som polis har varit med om sjukt mycket "Lall, Copbait, FearRP, FailRP och sist men inte minst Powergaming". Detta vill ja helst så snabbt som det bara går att förhindra, det hade gjort sjukt mycket skillnad om ni valde att ge mig en chans som Servervakt. Jag hade hänvisat och visat upp min höga nivå av RP, och jag hade samtidigt lärt folk hur man ska bete sig. Och defenitivt börja /kick & /svban alla som försöker förstöra min och serverns roleplay. Så nog om mina erfarenheter och tillbaka till faktan, Jag spelar ofta Unive och skulle uppskatta det till 3-6 timmar per dag, om jag inte är ute med vänner. Det kan också förekomma längre spel timmar på helger och lov såklart.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2-3 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgiften till att hålla koll på servern så att inga gör regelbrott osv. Deras uppgift är allmänt att man ska kunna hålla servern till en bättre rp nivå och dem är ett stöd till Staffsen. Dem är undantag åt staffsen och hjälper till ifall det behövs. Samt att dem som sagt ska se till så dem flesta följer alla regler och dem ska hjälpa till med att banna/kicka/revive folk osv. Alltså ifall dem har dött av ett regelbrott som någon gjort eller banna någon för något dem gjort eller kicka som varning och man ska alltid möta spelarna i support med ett gott bemötande och alltid hjälpa dem så mycket man kan tills en staff tar över

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag har tröttnat på att Rpa så jag satsar ist på att bli server vakt så att jag kan hjälpa till så servern har kvar sin Rp nivå och så jag kan av banna eller kicka det som förstör Rpn på

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om jag t.ex blir skjuten i ett scenario sen revar jag när dom åkte eller som jag noclipar ut eeller in i ett scenario eller om jag rpar med togglename// toggleid det är korruption och det finns massor med mera alternativ.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka