Nekad Moewglie | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moewglie

Icke Medlem
Meddelanden
314
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad heter du på discord? moewgl!.

Ange ditt födelsedatum 25 Maj 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv minst 6 timmar om dag Varje Vardag på Helger är jag minst aktiv 12 timmar varje dag jag går i skolan menllan 08:30 tilll 15:00 varje dag runt dom tiderna efter det så kommer jag vara minst aktiv dessa timmar jag skrev

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 månader lite mera nästan 3 men råkade lämna dcn nånm gång så fick tbx min medlem också

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har varit bannad 3 gånger har ingen bild på hur många gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att hålla koll på servern och att man ska hålla koll så att alla spelare sköter sig och inte lallar fear rpar vdmar rdmar osv man ska ålla koll så servern har bra spelare så att det inte e fullt med lallare och regel brott

Varför vill du bli servervakt på servern? För att detta är en server som jag verkligen gillar och vill serverns bästa och vill vara med och hjälpa till att få servern så bra som möjligt och få bort alla lallare och alla regel brott folk gör

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. t.ex Om jag bil dödad av någon och sen så revvar jag mig själv eller om jag noclipar eller något sånt in i secnario eller ut ur ett secnario eller ressar i secnario eller så spelar jag och Rpar med toggleid i secnario.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka