Nekad MOEBROSLOW | Medlem ansökning [hannes39]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MOEBROSLOW

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Amin

Vad är ditt discord namn? muskompis

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Moe hade en tuff barndom då hans mamma och pappa gick bort när han var liten. Han drömde alltid om att vara lastbilschaufför, precis som hans morfar. Tyvärr dog även morfadern när han var 15 år gammal, och sedan dess har livet varit svårt för honom. Han har en vän vid namn Abdi Abdullah som stöttar honom. En gång träffade de några unga grabbar som erbjöd dem pengar, och Moe ville vara tuff och tog emot dem. Tyvärr blev dessa grabbar senare problematiska. Nu är Moe 25 år gammal och håller på att skriva texter. Han har ett intresse för kriminala saker på grund av sin svåra uppväxt. Han är en godhjärtad och snäll person, men blir lätt irriterad om någon är elak mot honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hej! Jag kan bidra till servern genom att skapa riktigt roliga rollspel och spännande scenarion. För mig är det viktigt att inte förstöra för andra spelare och att inte alltid behöva vinna scenariot. För mig handlar det inte bara om att vinna, utan också om att ha kul och skapa minnesvärda upplevelser tillsammans. Jag är säker på att mitt bidrag kommer att uppskattas av alla på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? scenario som är kul för alla och inte bara för en. Det är viktig att ingen känner sig utestängd eller missnöjd. Du kan skapa olika situationer där alla kan vara med och ha kul,

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM Vehicle Deathmach och RDM (Randem Deathmatch) är verkligen inte schysst. Det är viktigt att inte använda sitt fordon som ett vapen eller döda någon utan anledning. Och självklart, att agera med sunt förnuft och inte göra saker som man inte skulle göra i verkliga livet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har spelat i flertalservrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? är väldigt snäll och har en passion för rp

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning. Du får ansöka igen om 24 timmar. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka