Nekad MOEBROSLOW | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MOEBROSLOW

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071573066/

Ditt Hex-ID: steam:1100001423d344a

Vad är din discord tagg? Yahharen

Vem var det som bannade dig? kenix1

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: bästa servern.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen på unive valde att banna mig på grund av det montage jag skapade. Jag inser nu att det var ett misstag och något jag aldrig borde ha gjort från första början. Jag förstår att mitt agerande kan ha lett till missförstånd och eventuellt stört andra, och jag ångrar verkligen mitt beslut. Om det finns något jag kan göra för att rätta till mitt misstag eller förklara min avsikt ytterligare, är jag mer än villig att göra det. Jag hoppas på förståelse och en möjlighet att reda ut situationen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev frustrerad eftersom jag blev avstängd när jag var den som gjorde fel. Jag förstår inte hur jag tänkte. Jag var arg på grund av min avstängning, något man inte borde vara. Om man har gjort fel ska man gå vidare och lära sig av sina misstag, vilket jag inte gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har gjort ett stort misstag som jag ångrar väldigt mycket. Efter att jag blev avstängd valde jag att lägga upp ett montage på YouTube, vilket var ett dumt beslut. Jag ber verkligen om ursäkt för mitt agerande. Jag vet att jag gjorde fel och att jag inte tänkte på serverns bästa eller hur mitt agerande kunde skada servern.

När jag lade upp montaget var jag frustrerad och tänkte inte klart. Jag inser nu att detta var fel och oansvarigt. unive är en plats där jag känner mig trygg, en plats där jag har vänner som bryr sig om mig och där personalen gör sitt bästa för servern. Jag borde ha tänkt på detta istället för att agera impulsivt och skadligt.
Nu när jag har blivit bannad har jag verkligen insett vad jag har gjort och vilka konsekvenser det har fått. Jag saknar att vara medlem och att kunna umgås med mina vänner på servern. Jag förstår nu hur mycket mitt agerande har påverkat mig.
Jag förstår att mitt beteende var oacceptabelt och jag är villig att göra allt jag kan för att rätta till mitt misstag. Jag har lärt mig en viktig läxa och lovar att tänka efter noggrant innan jag agerar i framtiden.
Jag ber er att ge mig en chans att visa att jag har förändrats och att jag kan bidra positivt till Servern igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare, men aldrig för att lägga upp ett montage. Jag inser nu vad jag har gjort och vill be om ursäkt. Jag vill bara spela på servern och ha roligt. Under sommaren har jag märkt att det blivit jättetråkigt, och jag sitter halva dagen och kollar på YouTube Shorts på datorn. Jag vill verkligen tillbaka och kunna ha roligt igen.
Jag har blivit bannad tidigare, men jag har lärt mig av mina misstag. Denna senaste bann har jag lärt mig mest av. Att sitta och se hur servern utvecklas och hur bra alla har det har verkligen öppnat mina ögon. Jag ber om ursäkt och hoppas att ni kan ge mig en till chans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag inser nu att om jag inte hade tagit det dumma beslutet att göra montaget, skulle jag aldrig ha hamnat i den här situationen. Jag ber om ursäkt för mitt beteende och för de problem jag orsakat. Om jag hade valt att agera moget hade allt detta kunnat undvikas.
Jag förstår nu att jag borde ha hanterat situationen på ett bättre sätt. Istället för att låta mig provoceras och göra något impulsivt, borde jag ha varit mer ansvarsfull och tänkt på konsekvenserna av mina handlingar. Mitt beteende var fel och oansvarigt, och jag inser nu hur dum jag är.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. regelbrott har konsekvenser och att det är helt mitt eget fel. Jag är verkligen ledsen för allt jag har gjort. Om jag inte hade tagit det dumma beslutet att göra montaget, skulle jag aldrig ha hamnat i den här situationen.
Jag vill verkligen be om ursäkt för mitt tidigare beteende på servern. Jag förstår nu att det jag gjorde var fel och att det påverkade mig negativt. Jag har alltid tyckt om att spela på Unive eftersom det är en bra server med en trevlig community. Jag vill verkligen vara en del av detta igen och bidra på ett positivt sätt.

Jag lovar att följa alla regler noggrant i framtiden. Jag är också villig att delta ig och förbättra mig för att visa att jag menar det jag säger med handlingar, inte bara ord. Jag vill bevisa att jag är värd en extra chans att visa att jag har lärt mig av mina misstag och att jag kan vara en bra spelare i servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? De taget jag vill köra unive igen förlåt för detmisstaget jag gjorde nu i sommar jag fattar vad jag gjorde och har lärt mig av det kommer aldrig på heder och samvete lägga upp ett montage föråt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka