Nekad MOEBROSLOW | Ban Överklagan [NIXTON]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MOEBROSLOW

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071573066/

Ditt Hex-ID: steam:1100001423d344a

Vad är din discord tagg? Yahharen

Vem var det som bannade dig? nixton.dev

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-19 104219.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de bannade mig för att jag råkade slå en kille 1 gång på torget utan mening.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag höll på med mina fivem settings, dvs min reshade så att mitt spel ser snyggare ut. Sedan så ska man klicka i olika saker i reshaden. Men då så råkar jag clicka utanför menyn också slår den automatiskt en person som går bredvid mig. Efter detta sa jag förlåt och gick därifrån. När jag hade fixat klart mina settings så blev jag bannad i 3 dagar för att jag råkar slå en person 1 gång. Fast det var ej med meningen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som sagt det var en felaktig ban för att jag hade uppe en reshade meny och skulle välja olika settings. Men då råkar jag slå en person som går bredvid mig. Så jag tycker att detta är en felaktig ban och inte ska påverka mig för att det var ej med meningen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja senaste var 1 timma anledning kommer jag inte ihåg men har blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde ha gjort annorlunda vara att jag kanske skulle gå in på någon lall server som "Lexty x Malaka Lall". Men jag tänkte ej att jag skulle få en ban om jag råkade slå någon utan mening. Detta kommer såklart inte upprepas och hädan efter så kommer jag att gå in på en lall server medan jag fixar mitt fivem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att om man ska fixa några settings på fivem utan att skapa problem och konflikter så ska man gå in på en lall server och fixa det. Sedan när allt är klart så kan man gå in på unive och rpa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? glasklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka