Accepterad modonk | Whitelist ansökning [Vilgot_Dojan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

modonk

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/modonk/

Vad är ditt namn i verkligheten? Love

Vad är ditt discord namn? modonk#0044

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jörgen Andersson och kommer från en liten förort runt Göteborg. Han har flyttat runt lite överallt så han kan ofta skifta mellan olika dialekter vilket gör han lite lustig när han pratar. Jörgen har lindrig autism är 35 år och jobbar som brevbärare. Jörgen är omringad av vänner och han är alltid den knäppa och tokiga personen, han älskar att festa på klubbar och dricka, Jörgen kan inte hantera alkohol så när han druckit spårar det oftast ur, vilket ledde till att han suttit i fängelse i 2 år för misshandel.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en seriös spelare som spelat innan på andra servrar (även varit staff på en annan rp server) så jag har väldigt bra koll på läget. Jag spelar väldigt ofta och mycket så kommer bidra till en aktiv spelare och jag försöker alltid vara så kreativ som möjligt och skapa intressanta och bra scenarion som är roliga för alla parter.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag hittade servern när jag sökte på svenska FiveM servrar och det var väldigt många inne och spelade såg jag. Det verkar som en väldigt bra server och jag kan tänka mig att jag kommer spendera en större tid spelandes på den.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den när jag sökte på svenska FiveM servrar, då kom det upp en sida som visade aktuella servrar just nu och där hittade jag Unive Roleplay.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att skapa så realistiska och intressanta scenarion som möjligt, låta fantasin flöda och att få vara kreativ så det blir roligt för alla, med min karaktär är mitt mål att fokusera enormt på det sociala rollspelet och ha massvis med interaktioner med olika personer.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar inte på någon annan server just nu då jag inte hittat någon som jag tyckt varit tillräckligt seriös.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka