Nekad Modelfisk | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Modelfisk

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer

Vad är ditt discord namn? Mr.kung

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Emil Palmqvist, 18 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Skämtsam, Rolig, Glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mina föräldrar dog i en bilkrock och gav alla mina pengar till min syster. Så jag flyttade utan pengar till denna staden för att skaffa egna pengar, men hur vet jag inte än. Jag tänker köpa nya bilar och leva ett lyxigt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga händelser och bra roleplaying.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid vinner utan man kan förlora också.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag blev tillsagd och jag lärde mig att man inte ska göra det och inte lyssna och ta andras ord förgivet.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte köra på någon utan anledning. Man får inte reta polisen för att få dem efter sig med mening.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kan roleplaya bra och vara seriös om det behövs.

Nekad.
Anledning:

Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Vad kan du bidra med till serverns RP?
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka