Accepterad ModdeW | Ban överklagan [Diffenkingen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ModdeW

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ModdePro/

Ditt Hex-ID: 110000140cd2a0a

Vad är din discord tagg? Modde#6556

Vem var det som bannade dig? DiffenKingen

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit temporärt avstängd från Unive för: Powergaming, är /duty fast inte i tjänst. Korruption.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom misförstog, jag tycker dom kunde ha sagt innan för jag visste inte ens attt jag var /duty.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid gruvan med min kompis och sen fick ett samtal om att någon ville köpa ett fordon som jag sålde, sen mitt i samtalet blev jag avstängd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig eftersom jag visste inte att jag hade /duty på. Jag har också aldrig ens skrivit /duty kommandon så jag vet inte vad exakt dom betyder.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste ban var att jag prata OOC in game.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha kollat om jag var /duty eller inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att det finns /duty kommand.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka