Nekad ModdeW | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ModdeW

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/moddemoddemodde/

Ditt Hex-ID: steam:110000140cd2a0a

Vad är din discord tagg? .modde

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: banklak.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att ni bannade mig för att jag bröt mot reglerna på ett sätt som inte är okej. Jag valde att använda fusk, och jag inser nu att det var ett stort misstag. Fusket var inte rättvist mot de andra spelarna på servern, och jag förstår att det inte är något som kan accepteras. Det var dumt och respektlöst av mig,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad var jag inne på servern och spelade som vanligt. Jag var mitt uppe i en situation där jag hade varit i en skottlossning och var på väg till sjukhuset. Plötsligt blev jag kickad av philip320, och kort därefter blev jag bannad från både servern och Discord. Jag förstod direkt varför det hände. Jag visste att jag hade gjort fel genom att använda fusk. Det var inte en impulsiv handling; jag visste att det var emot reglerna, men jag gjorde det ändå. När jag blev bannad insåg jag hur dumt det var och hur mycket jag ångrade mig. Jag borde aldrig ha satt mig själv i en sådan situation, och det är något jag har tänkt mycket på sedan dess.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban. Det var jag som gjorde fel, och jag tar fullt ansvar för mina handlingar. Jag förstår att staff bara gjorde sitt jobb genom att banna mig, och jag respekterar det beslutet. Reglerna finns av en anledning, och jag bröt mot dem.

Det har nu gått nästan 4 månader sedan jag blev bannad, och under den tiden har jag reflekterat mycket över vad jag gjorde och varför det var fel. Jag inser att det inte bara handlar om att följa reglerna, utan också om att visa respekt. Jag är verkligen ledsen för det jag gjorde, och jag hoppas att ni kan se att jag har lärt mig något av detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har spelat på Unive sedan 2022 och har fått typ fyra bans under den tiden. Alla mina tidigare bans var väldigt milda och handlade om små misstag, som att jag inte helt förstod reglerna när jag började spela. Till exempel fick jag en gång en ban för att jag hade ett vapen som icke krim. Jag ser mig själv som en "grön" spelare som vanligtvis följer reglerna och inte skapar problem. Den här gången var dock annorlunda. Att fuska är ett stort regelbrott, och jag förstår hur allvarligt det är. Jag ångrar verkligen att jag gjorde något så dumt och har tagit till mig den lärdom som denna ban har gett mig. Jag vill bevisa att jag kan göra bättre ifrån mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha gjort så mycket annorlunda. För det första borde jag aldrig ens ha övervägt att fuska. Jag visste redan från början att det var emot reglerna och att det inte hör hemma på servern. Jag borde ha tänkt på hur mina handlingar kunde påverka andra spelare och hela Unive-communityn.

Om jag hade spelat rättvist hade jag fortfarande fått vara en del av servern idag. Jag förstörde inte bara för mig själv, utan även för de andra spelarna som vill ha en rättvis och rolig upplevelse. Jag borde ha tänkt längre än bara på kortsiktiga fördelar och istället njutit av spelet som det är tänkt att spelas. Jag inser nu att det alltid är bäst att följa reglerna och att spela ärligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig jättemycket under de 4 månader som gått sedan jag blev bannad. Jag har förstått hur viktigt det är att respektera reglerna och att inte bara tänka på sig själv, utan också på hela communityn. Fusket gav mig ingen glädje i slutändan, och det förstörde min chans att få fortsätta spela på Unive. Jag har också förstått hur mycket jag uppskattar Unive och hur viktigt det är för mig att få vara en del av denna fantastiska server. Jag har lärt mig att reglerna finns för att skapa en rättvis och rolig miljö för alla, och jag vill göra allt jag kan för att följa dem i framtiden. Jag hoppas verkligen att jag kan få en ny chans att visa att jag har förändrats. Jag vill be om ursäkt till philip320 och hela staffen för att jag gjorde deras jobb svårare och för att jag inte respekterade reglerna. Jag vill också be om ursäkt till hela communityn för att jag förstörde stämningen genom mitt dumma beslut.

Om jag får en chans att komma tillbaka lovar jag att följa reglerna och spela ärligt. Jag vill visa att jag kan vara en positiv del av Unive och att jag har lärt mig av mina misstag. Tack för att ni läste detta, och jag hoppas att ni kan ge mig en chans att visa att jag har förändrats.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka