Nekad ModdeW | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ModdeW

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/moddemoddemodde/

Ditt Hex-ID: steam:110000140cd2a0a

Vad är din discord tagg? .modde

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: banklak.pngban2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ni bannade mig för att jag använde fusk på servern, och jag förstår att det var ett stort misstag från min sida. Jag använde silent aim, och jag vet att det var emot reglerna. Det var inte rättvist mot de andra spelarna, och jag förstår att ni inte kan tillåta sånt på en server som Unive, där alla ska spela på lika villkor. Ni tog rätt beslut, och jag förtjänade att bli bannad. Jag vill verkligen säga att jag ångrar mig. Unive är så himla bra, och jag respekterar verkligen allt jobb som philip320 och resten av staff-teamet gör för att hålla servern rättvis och rolig för alla. Det var ett misstag av mig att fuska, och jag vill visa att jag kan spela på rätt sätt och respektera de regler ni har satt upp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade på Unive. Jag hade precis varit med i en skottlossning och var på väg till sjukhuset när jag plötsligt blev kickad av philip320. Strax efter det blev jag bannad från både servern och Discord. Det kom ganska plötsligt, men jag förstod direkt varför. Jag använde ju fusk, och det är något som inte är tillåtet på servern. Jag borde ha tänkt efter innan jag gjorde det, och jag förstår nu hur fel det var. Jag gjorde ett stort misstag och ångrar verkligen det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban. Det var helt mitt fel. Jag visste att det jag gjorde var emot reglerna, och jag förtjänade bannen. Ni gjorde rätt som bannade mig, och jag kan inte skylla på någon annan än mig själv. Jag har nu haft två månader på mig att tänka på mitt misstag, och jag har verkligen lärt mig något av det här. Jag förstår att reglerna finns av en anledning och att de är till för att skapa en rättvis och rolig spelupplevelse för alla.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har spelat på Unive sedan 2022 och har fått typ fyra bans. Alla mina tidigare bans har varit för mindre saker som inte varit särskilt allvarliga. Men fusket var ett stort fel, och jag förstår att det är allvarligt. Jag har verkligen tänkt på detta under de två månader som gått sedan bannen, och jag är redo att visa att jag kan förbättra mig och spela på rätt sätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde aldrig ha använt fusk, det är så enkelt. Jag visste att det var emot reglerna, men jag gjorde det ändå, vilket var dumt av mig. Jag borde ha respekterat reglerna och spelat rättvist från början. Om jag hade tänkt efter hade jag insett att fuska bara förstör för både mig själv och andra spelare. Jag kunde ha fortsatt att spela rättvist och vara en del av unive. Det jag gjorde var själviskt och onödigt, och jag ångrar det verkligen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har verkligen lärt mig mycket. Under de två månader som gått sedan jag blev bannad har jag tänkt mycket på vad jag gjorde fel. Jag inser nu hur viktigt det är att följa reglerna och spela rättvist. Fusk förstör inte bara för andra spelare utan också för mig själv. Unive är en fantastisk server med ett underbart community, och jag har saknat att få vara en del av det. Jag vill verkligen få en ny chans att visa att jag har förändrats och att jag kan spela rättvist och följa reglerna. Jag vill också be om ursäkt till hela staffen, särskilt philip320, för att jag gjorde ert jobb svårare. Jag vet att ni bara vill det bästa för servern, och jag respekterar verkligen allt ni gör. Om jag får chansen att komma tillbaka lovar jag att visa att jag kan vara en spelare som respekterar både reglerna och alla på servern. Tack för att ni tog er tid att läsa detta, och jag hoppas verkligen på en ny chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka