Nekad ModdeW | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ModdeW

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/moddemoddemodde/

Ditt Hex-ID: steam:110000140cd2a0a

Vad är din discord tagg? .modde

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: banklak.pngban2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ni bannade mig för att jag använde fusk på servern, vilket är helt emot reglerna. Det var ett otroligt dåligt val av mig, och jag kan verkligen förstå varför ni tog beslutet att banna mig. Jag vet att reglerna finns för att hålla servern rättvis och trevlig för alla, och det jag gjorde gick helt emot det. Det var dumt, oansvarigt och helt fel av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade unive och var påväg till sjukhuset efter en skottlossning sedan blev jag kickad av philip320 och ban från discord och allting.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban. Jag gjorde helt fel och bröt mot reglerna, och det var helt rätt av er att banna mig. Jag har haft över två månader på mig att tänka på mitt misstag, och jag inser nu hur dumt det var av mig att fuska. Jag respekterar ert beslut och förstår varför ni gjorde som ni gjorde.

Jag vill också säga att jag verkligen har lärt mig något av detta. Jag förstår nu att reglerna finns för att skapa en rättvis miljö för alla spelare. Jag respekterar det jobbet ni gör för att hålla servern bra, och jag ångrar att jag satte er i en situation där ni var tvungna att banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har spelat på Unive sedan 2022 och har fått totalt typ fyra bans. Alla mina tidigare bans var för milda saker, som inte var särskilt allvarliga. Jag har alltid försökt lära mig av mina misstag och förbättra mig efter varje ban. Jag har aldrig sett mig själv som en problemspelare, utan som någon som ibland gjort mindre misstag. Denna gång var dock annorlunda. Att använda fusk var ett mycket större fel, och jag inser nu hur allvarligt det var. Jag har verkligen reflekterat över detta under de två månader som gått sedan jag blev bannad, och jag känner att jag nu är redo att visa att jag kan vara en del av servern igen på ett bra sätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha gjort allt annorlunda. För det första borde jag aldrig ha tänkt tanken på att fuska. Jag borde ha respekterat reglerna och spelat rättvist, som jag alltid gjort tidigare. Att fuska var inte bara fel, utan också väldigt själviskt. Jag förstörde för både mig själv och andra spelare. Om jag hade spelat rättvist och följt reglerna, hade jag fortfarande kunnat spela på Unive och vara en del av det fantastiska communityt. Jag ångrar verkligen att jag valde att bryta mot reglerna, och jag lovar att jag aldrig kommer att göra det igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig otroligt mycket under de två månader som gått sedan bannen. Jag har insett hur viktigt det är att spela rättvist och följa reglerna. Jag har förstått att fusk inte bara förstör för andra, utan även för mig själv. Unive är en fantastisk server med en grym community, och jag ångrar djupt att jag valde att bryta mot reglerna. Jag har saknat att spela här och vill inget hellre än att få en ny chans att visa att jag har förändrats.

Jag vill be om ursäkt till hela staffen och speciellt till philip320 för att jag gjorde ert jobb svårare. Jag respekterar er och allt ni gör för att hålla servern bra, och jag lovar att om jag får komma tillbaka, kommer jag göra allt för att visa att jag inte är en problemspelare. Tack för att ni tog er tid att läsa detta, och jag hoppas verkligen att jag kan få en ny chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka