Nekad ModdeW | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ModdeW

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/moddemoddemodde/

Ditt Hex-ID: steam:110000140cd2a0a

Vad är din discord tagg? .modde

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: banklak.pngban2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att ni valde att banna mig för att jag använde fusk, och jag förstår helt och hållet att det var ett beslut ni behövde ta. Jag använde fusk, och jag vet att det är emot reglerna på servern. Att fuska är aldrig okej, och jag förstår nu att det var ett dåligt val som inte bara förstörde för mig själv, utan också för alla andra på servern. Jag borde ha respekterat reglerna från början. Det jag gjorde var dumt, och jag förtjänade verkligen att bli bannad. Jag inser nu hur fel jag hade, och jag ångrar djupt att jag inte tänkte efter innan jag bestämde mig för att fuska. Reglerna finns ju där för att skapa en rättvis och rolig miljö för alla spelare, och jag förstörde den balansen genom mitt beteende.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad spelade jag som vanligt på Unive. Jag var på väg till sjukhuset. Sen blev kickad av philip320, och direkt efter det blev jag bannad från servern och från Discord. Det gick väldigt snabbt, men jag förstod direkt varför. Jag visste att jag hade brutit mot reglerna genom att fuska, och jag hade ingen annan att skylla på än mig själv. Jag insåg direkt att konsekvenserna av mitt beslut att fuska nu hade blivit verklighet. Jag ångrade mig så mycket i det ögonblicket, och jag önskar att jag hade tänkt till innan jag valde att fuska. Att använda silent aim var ett dumt och själviskt beslut som inte bara förstörde för mig själv, utan också för andra spelare som vill ha en ärlig och rolig upplevelse på servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var definitivt inte en felaktig ban. Jag gjorde helt klart fel och var fullt medveten om att det jag gjorde var emot reglerna. Jag förstår att staff inte hade något annat val än att banna mig, och jag håller helt med om att det var rätt beslut. Jag bröt mot reglerna medvetet, och jag kan inte skylla på någon annan än mig själv. Jag förtjänade bannen, och jag tar ansvar för mitt misstag. Jag ångrar att jag inte spelade rättvist från början. Det var ett dåligt beslut som jag nu måste stå för, men jag hoppas verkligen att jag kan få en ny chans att visa att jag lärt mig min läxa och att jag nu kan spela rättvist och respektera reglerna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger tidigare, men de tidigare bans jag haft har alltid varit för väldigt milda saker. Det har aldrig varit något seriöst, och jag har alltid sett till att lära mig av mina misstag. Jag har aldrig sett mig själv som en problemspelare, och jag har alltid försökt följa reglerna så gott jag kan. Den här gången var det annorlunda, eftersom att fuska var ett mycket större regelbrott, och jag inser nu att det var ett betydligt större fel än mina tidigare misstag. Jag ångrar djupt att jag inte höll mig till reglerna, och jag har insett hur viktigt det är att inte ta genvägar eller använda fusk i spelet. Jag är ingen problemspelare i grunden, och jag vill verkligen inte bli sedd som en som stör andras spelupplevelse.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra så mycket annorlunda. För det första borde jag aldrig ens ha övervägt att fuska. Att välja att använda silent aim var ett riktigt dåligt beslut, och jag borde ha vetat bättre än att bryta mot reglerna. Jag visste hela tiden att det jag gjorde var fel och att det kunde leda till att jag blev bannad, men ändå gjorde jag det. Det var både dumt och själviskt, och jag inser nu att det var ett val som inte bara förstörde för mig själv, utan också för alla andra på servern. Om jag bara hade spelat rättvist från början, hade jag fortfarande kunnat vara en del av den fantastiska Unive communityn och haft kul utan att behöva oroa mig för konsekvenser. Jag hade kunnat njuta av spelet på ett ärligt och roligt sätt, och jag inser nu att fusket inte bara var fel, det förstörde även min egen spelupplevelse. Om jag hade tänkt igenom mitt val hade jag förstått att det bara skulle leda till problem, och jag ångrar verkligen att jag inte följde reglerna från början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig otroligt mycket efter att jag blev bannad. Det har fått mig att inse hur viktigt det är att alltid följa reglerna och att spela rättvist. Jag förstår nu att reglerna inte bara är där för att hindra oss från att göra vad vi vill, utan för att skapa en rättvis och rolig miljö för alla spelare. Jag har insett att fusket inte bara förstörde spelet för andra, utan även för mig själv. Det är inget kul att spela när man vet att man bryter mot reglerna, och jag vill inte vara en som förstör för andra. Unive är en riktigt bra server, och jag tycker verkligen att philip320 gör ett fantastiskt jobb med att hålla servern rättvis och rolig för alla. Jag har alltid tyckt om att spela på Unive, och jag vill verkligen visa att jag kan respektera både reglerna och de andra spelarna. Jag hoppas att jag kan få en ny chans att vara en del av Unive och visa att jag lärt mig av mitt misstag.

Jag vet att mina tidigare bans inte har varit allvarliga, och jag har alltid försökt att förbättra mig efter varje misstag. Den här gången var det ett större fel, men jag hoppas att ni kan se att jag faktiskt inte är en problemspelare. Jag vill verkligen få en ny chans att visa att jag kan spela rättvist och respektera reglerna. Jag lovar att om jag får chansen att komma tillbaka, kommer jag spela på ett sätt som visar respekt för både reglerna och för alla spelare på servern. Jag ångrar verkligen mitt beteende och hoppas att ni kan ge mig möjligheten att visa att jag har förändrats och att jag nu förstår hur viktigt det är att spela på rätt sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka