Nekad ModdeW | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ModdeW

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/moddemoddemodde/

Ditt Hex-ID: steam:110000140cd2a0a

Vad är din discord tagg? .modde

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: ban2.pngban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ni bannade mig var för att jag använde fusk, vilket helt klart bryter mot serverns regler. Jag använde fusk, och jag inser nu hur dåligt det var av mig. Att fuska förstör för alla andra spelare och gör spelet orättvist, och jag förstår att ni inte kan tolerera sånt på servern. Det var inget som var okej, och jag borde ha vetat bättre än att ens tänka på att använda fusk. Jag kan verkligen förstå att ni valde att banna mig för det, och jag förstår att det inte var rättvist mot de andra spelarna på Unive. Staffs jobb är att hålla servern rättvis och säker för alla, och jag gjorde fel som bröt mot de reglerna. Jag förtjänade bannen helt och hållet, och jag inser att reglerna finns där av en anledning. Jag vill verkligen be om ursäkt för att jag inte respekterade reglerna från början och för att jag gjorde något som förstörde upplevelsen för andra. Jag ångrar djupt mitt misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad var jag inne på Unive och spelade som vanligt. Jag hade varit med i en skottlossning och var på väg till sjukhuset när jag plötsligt blev kickad från servern. Det var philip320 som kickade mig, och strax efter det blev jag bannad från både servern och Discord. Allt hände ganska snabbt, men jag insåg direkt vad som pågick och varför. Jag visste att det berodde på att jag hade använt fusk, och att det var ett brott mot serverns regler. Det fanns inga ursäkter för mitt beteende, och jag inser nu att jag borde ha vetat bättre. Philip320 har alltid varit tydlig med att hålla servern ren från fusk och hålla den rättvis för alla spelare, och jag respekterar honom för det. Han har byggt upp en stark community med tydliga värderingar, och jag skäms över att jag bröt mot de värderingarna. Det var ett stort misstag från min sida, och jag borde ha uppskattat den rättvisa och det hårda arbetet som philip320 och staff har lagt ner för att hålla Unive så fantastisk som den är.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var definitivt ingen felaktig ban, utan det var jag som gjorde fel. Jag gjorde ett medvetet val att fuska, och jag visste hela tiden att det var emot reglerna. Jag var fullt medveten om konsekvenserna om jag skulle bli upptäckt, och det var precis vad som hände. Staff, och särskilt philip320, tog helt rätt beslut när de bannade mig. Jag har verkligen inget att skylla på utom mig själv. Unive är en server som bygger på rättvisa, och jag bröt mot de principerna genom att fuska. Jag har nu insett att det jag gjorde inte bara skadade min egen spelupplevelse, utan också andras. Jag ångrar verkligen att jag inte följde reglerna från början, och jag har lärt mig min läxa. Jag förstår nu hur viktigt det är att följa reglerna och respektera det arbete som philip320 och staff lägger ner för att hålla servern rättvis och rolig för alla spelare.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad typ 4 gånger tidigare, men de andra gångerna var inte lika allvarliga som denna. Jag har alltid försökt lära mig av mina tidigare misstag. Att fuska var ett stort misstag, och jag inser nu att det är något som går emot allt vad Unive står för. Jag har insett att jag gjorde fel och att jag borde ha respekterat de principer som Unive bygger på. Philip320 och staff har skapat något riktigt speciellt med Unive, och jag borde ha uppskattat det mer från början.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det finns mycket jag kunde ha gjort annorlunda. Först och främst borde jag aldrig ens ha tänkt att fuska. Det var ett otroligt dåligt beslut, och jag borde ha förstått att det bara skulle leda till problem. Jag visste att det bröt mot serverns regler, och jag borde ha respekterat de reglerna från första början. Om jag hade spelat rättvist och följt reglerna hade jag fortfarande kunnat vara en del av Unive communityn, som är en av de bästa och mest välskötta i Sverige. Philip320 och staff gör ett fantastiskt jobb med att hålla servern rättvis och underhållande, och jag borde ha uppskattat det istället för att försöka fuska mig fram. Om jag hade tänkt längre och förstått hur mycket jag hade att förlora, hade jag aldrig valt att fuska.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig enormt mycket efter denna ban. och jag inser nu hur viktigt det är att följa reglerna och spela rättvist. Fusket förstörde spelet för alla inblandade, och det var helt själviskt av mig att ens tänka att fuska. Unive är en server som är byggd på gemenskap och rättvisa, och jag ångrar verkligen att jag inte respekterade det från början. Philip320 och hela staff-teamet jobbar stenhårt för att skapa en positiv spelupplevelse för alla, och jag inser nu att jag borde ha respekterat deras arbete mer. Reglerna finns för att göra spelet rättvist och roligt för alla, och jag förstår nu hur viktigt det är att följa dem. Jag har lärt mig att spelet blir mycket roligare när alla spelar rättvist, och jag vill verkligen vara en del av Unive communityn igen. Jag vill visa att jag har förändrats och att jag nu förstår hur viktigt det är att följa reglerna.

Jag lovar att om jag får chansen att komma tillbaka, kommer jag att respektera alla regler och spela rättvist. Jag vill verkligen visa att jag kan bidra till en positiv rp på servern och vara en del av den fantastiska communityn som philip320 har skapat. Jag hoppas att ni kan ge mig en ny chans att visa att jag har lärt mig av mina misstag och att jag nu är redo att spela på rätt sätt. Jag kommer verkligen att förbättra mig, och jag kan lova att något liknande aldrig kommer att hända igen. Unive är verkligen den servern jag vill spela och den bästa servern i Sverige, och jag hoppas att jag kan få en ny chans att vara en del av den igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka