Nekad ModdeW | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ModdeW

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/moddemoddemodde/

Ditt Hex-ID: steam:110000140cd2a0a

Vad är din discord tagg? .modde

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: banklak.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ni valde att banna mig eftersom jag bröt mot reglerna och gjorde något som inte var okej på servern. Jag förstår helt och hållet varför ni tog det beslutet, och jag ser nu i efterhand att det var mitt eget fel. Jag gjorde ett misstag som jag verkligen ångrar, och jag inser nu att det inte var värt det. När jag ser tillbaka på det hela, förstår jag att jag inte borde ha gjort det jag gjorde, och att det bara ledde till att jag förstörde för mig själv. Jag vill verkligen vara en del av Unive-communityn igen, och jag hoppas att ni kan se att jag har förändrats sedan dess.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad var jag inne på servern och spelade som vanligt. Jag var inte direkt ute efter att göra något dåligt, men jag gjorde ändå ett misstag som ledde till att jag blev bannad. Jag minns att jag blev kickad av philip320, och kort därefter blev jag avstängd från både servern och Discord. Allt gick ganska fort, och jag hann knappt reagera innan jag insåg vad som hänt. När jag tänkte efter förstod jag att jag hade brutit mot reglerna, och att det var helt rätt av staff att ta det beslutet. Jag önskar verkligen att jag kunde gå tillbaka och göra annorlunda, men det enda jag kan göra nu är att be om ursäkt och hoppas på en ny chans att visa att jag har lärt mig av mitt misstag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, jag tycker inte att det var en felaktig ban. Jag vet att det var jag som gjorde fel, och jag har inget att skylla på förutom mig själv. Jag bröt mot reglerna, och jag visste att det fanns en risk att jag skulle bli bannad om jag gjorde det. Därför accepterade jag bannen och har sedan dess tagit mig tid att tänka över allt. Det har nu gått nästan fem månader, och under den tiden har jag verkligen insett hur dumt det var av mig att bryta mot reglerna. Jag har ändrat mitt sätt att tänka, och jag ser nu på hela situationen på ett annat sätt. Jag har lärt mig av mina misstag, och jag vet att jag aldrig kommer att göra samma sak igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har spelat på Unive sedan 2022 och under den tiden har jag fått totalt fyra bans. Men alla dessa bans har varit ganska milda, och jag har aldrig varit en stor problemspelare. Jag har aldrig varit ute efter att förstöra för andra eller medvetet bryta mot reglerna gång på gång. De gånger jag har blivit bannad har jag alltid försökt att förstå vad jag gjorde fel och lärt mig av det. Jag ser mig själv som en "grön" spelare, någon som kanske gjort några misstag men som alltid försökt förbättra sig och spela på rätt sätt. Den här senaste bannen var den största och mest allvarliga jag fått, och det har verkligen fått mig att inse hur viktigt det är att alltid följa reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra väldigt mycket annorlunda. För det första hade jag aldrig ens behövt sätta mig i den situationen från början. Jag borde ha tänkt längre och insett att det jag gjorde var fel. Jag borde ha respekterat reglerna och förstått att staff alltid gör sitt bästa för att hålla servern rättvis och rolig för alla spelare. Om jag hade tagit reglerna på större allvar redan från början, hade jag aldrig behövt skriva den här överklagan idag. Jag inser nu att det jag gjorde var fel, och jag vet att om jag får en ny chans så kommer jag aldrig att göra om samma misstag igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig väldigt mycket efter att ha varit bannad i nästan fem månader. Den här tiden har fått mig att tänka om helt. Jag har insett hur mycket jag saknar att spela på Unive, och hur mycket jag uppskattar servern och communityn. Jag har förstått att reglerna finns där av en anledning och att de måste följas för att spelet ska vara rättvist och roligt för alla. Jag ångrar djupt det jag gjorde och jag lovar att om jag får komma tillbaka, kommer jag att spela på ett mycket mer moget och ansvarsfullt sätt.

Jag vill verkligen visa att jag har förändrats och att jag kan vara en positiv del av Unive. Jag vet att staff och framför allt philip320 alltid gör sitt bästa för att hålla servern bra och rättvis, och jag respekterar det enormt mycket. Unive är den bästa servern jag spelat på, och det skulle betyda väldigt mycket för mig att få en chans att komma tillbaka och visa att jag verkligen har lärt mig av mitt misstag. Jag hoppas ni kan ge mig den möjligheten!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka