Nekad ModdeW | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ModdeW

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/moddemoddemodde/

Ditt Hex-ID: steam:110000140cd2a0a

Vad är din discord tagg? .modde

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: banklak.pngban2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ni valde att banna mig för att jag fuskade, och det är något som jag verkligen ångrar nu. Jag använde fusk, vilket jag förstår var helt emot reglerna. Det var ett riktigt dåligt val av mig, och jag fattar nu att det var ett misstag. Jag vet att reglerna finns för att spelet ska vara rättvist för alla, och det jag gjorde förstörde den upplevelsen för andra spelare. Jag förstår verkligen varför ni valde att banna mig. Det var ett rätt beslut och helt rimligt med tanke på mitt beteende. Jag vill verkligen be om ursäkt för att jag bröt mot reglerna och hoppas att jag kan få en ny chans att spela rättvist på Unive igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad spelade jag på Unive som vanligt. Jag var på väg till sjukhuset för att läka mig när jag plötsligt blev kickad från servern. Jag blev kickad av philip320, och direkt efter det blev jag bannad från servern och även från Discord. Det gick väldigt snabbt, men jag förstod direkt vad som hade hänt. Jag visste att det var för att jag använde fusk, och jag ångrade mig direkt. Jag borde ha tänkt efter innan jag gjorde något så dumt. Det förstörde inte bara för andra spelare, utan också för mig själv eftersom jag nu inte kan spela på Unive längre.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban. Jag vet att jag gjorde fel, och jag visste hela tiden att det jag gjorde var emot reglerna. När jag valde att fuska var jag fullt medveten om att det kunde leda till en ban om jag blev upptäckt, så jag har ingen annan att skylla på än mig själv. Det var helt och hållet mitt fel, och jag tar ansvar för det. Staff gjorde rätt i att banna mig, och jag har ingen ursäkt för det jag gjorde. Jag förstår nu hur viktigt det är att spela rättvist och respektera reglerna. Jag förtjänade bannen, men jag hoppas att jag kan få en ny chans att visa att jag har lärt mig min läxa och kan spela på rätt sätt framöver.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger tidigare, men det har alltid varit för väldigt milda saker. Det var aldrig något seriöst eller något som liknar det här fusket. Jag har alltid tagit mina tidigare bans på allvar och försökt lära mig av dem. Jag har aldrig sett mig själv som en problemspelare, och jag har alltid velat följa reglerna. Den här gången var det dock annorlunda eftersom fusket var ett stort misstag. Jag förstår nu hur mycket allvarligare detta var och hur viktigt det är att inte göra om samma misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha gjort så mycket annorlunda. För det första borde jag aldrig ha fuskat överhuvudtaget. Det var ett dumt beslut från första början, och jag borde ha vetat bättre. Om jag bara hade följt reglerna, hade jag inte varit i den här situationen nu. Fusket var inte värt det alls. Jag förstörde både för mig själv och för de andra spelarna på servern. Om jag hade spelat ärligt och följt reglerna hade jag fortfarande kunnat vara en del av Unive communityn och njutit av spelet på ett rättvist sätt. Jag ångrar verkligen att jag valde att fuska, och jag lovar att jag aldrig kommer att göra något liknande igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har verkligen lärt mig en hel del efter att jag blev bannad. Jag har förstått hur viktigt det är att alltid följa reglerna och spela rättvist. Fusket gjorde spelet orättvist för andra och förstörde deras upplevelse, och det är inget jag vill vara en del av. Jag vill kunna vara med i Unive igen och bidra till att alla har roligt, istället för att bryta mot reglerna. Jag har lärt mig att det aldrig är värt att fuska, och att det är mycket bättre att spela ärligt och respektera både reglerna och de andra spelarna.

Unive är en riktigt bra server, och jag har alltid tyckt om att spela där. Jag tycker också att philip320 gör ett fantastiskt jobb med att hålla ordning på servern och se till att alla får en rättvis upplevelse. Jag inser nu att reglerna finns där för att alla ska ha kul och kunna spela utan att oroa sig för fusk eller andra problem. Jag har också förstått att fusket inte bara förstörde för andra, utan också för mig själv. Jag vill verkligen vara en del av Unive igen och visa att jag kan följa reglerna och spela på ett rätt sätt.

Jag vet att mina tidigare bans har varit milda och inget allvarligt, och jag har alltid lärt mig av dem. Den här gången var det ett större misstag, men jag hoppas att ni kan se att jag är ingen problemspelare i grunden. Jag vill bara få chansen att rätta till mitt misstag och bevisa att jag kan vara en bra spelare på Unive. Jag lovar att om jag får en ny chans, kommer jag att spela rättvist och alltid följa reglerna. Jag ångrar verkligen mitt beteende och hoppas att ni kan ge mig möjligheten att visa att jag har förändrats.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka