Nekad ModdeW | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ModdeW

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/moddemoddemodde/

Ditt Hex-ID: steam:110000140cd2a0a

Vad är din discord tagg? .modde

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_2667.jpegIMG_2666.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att ni bannade mig för att jag valde att fuska på servern, och det var helt klart emot reglerna. Jag använde fusk, och det var ett riktigt dåligt beslut från min sida. Jag förstår att det inte är något som accepteras på servern, och jag kan se varför ni tog det beslutet att banna mig. Det var inte rättvist mot de andra spelarna, och jag inser nu hur dumt det var av mig. Jag förtjänade bannen och förstår att reglerna finns för att göra spelet rättvist för alla. Jag ångrar djupt att jag inte respekterade de reglerna från början.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis varit med i en skottlossning och var på väg till sjukhuset när jag plötsligt blev kickad från servern. Jag blev kickad av philip320 och strax därefter bannad från både servern och Discord. Det kom ganska snabbt, men jag insåg direkt vad som hade hänt och varför. Jag visste att det berodde på att jag hade använt fusk. Jag borde ha förstått konsekvenserna innan jag valde att använda fusk, men just då tänkte jag inte på det, och det var ett stort misstag. Att fuska var inte bara orättvist mot andra, utan jag förstörde även min egen upplevelse av spelet genom att inte spela rättvist.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var definitivt inte en felaktig ban. Jag gjorde fel, och jag visste om det hela tiden. När jag valde att använda fusk var jag fullt medveten om att det bröt mot reglerna, och jag visste att om jag blev upptäckt så skulle det bli konsekvenser. Så ja, jag förstår helt att staff bannade mig. Det var rätt beslut. Jag har inget att skylla på annat än mig själv, och det är något jag måste ta ansvar för. Jag förtjänade bannen, och jag ångrar att jag inte följde reglerna från början. Jag har verkligen lärt mig min läxa och förstår nu hur viktigt det är att spela ärligt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger tidigare, men de andra gångerna var inte lika allvarliga som denna. En av gångerna blev jag bannad för att jag hade ett vapen som icke krim. Det var också ett regelbrott, och även då lärde jag mig att följa reglerna noggrant. Varje gång jag blivit bannad har jag försökt reflektera över vad jag gjorde fel, och jag har verkligen försökt att lära mig av mina misstag. Men den här gången var det ett mycket större fel från min sida, eftersom fusk går emot allt vad spelet handlar om. Jag har insett hur allvarligt det är och hur mycket det förstör för alla andra spelare på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha gjort mycket annorlunda. För det första borde jag aldrig ens ha tänkt på att fuska. Det var ett riktigt dåligt beslut, och jag borde ha förstått att det bara skulle leda till problem. Jag visste att det bröt mot serverns regler, och jag borde ha respekterat dem från början. Fusket förstörde inte bara för mig, utan även för alla andra på servern. Om jag hade spelat rättvist från början, hade jag fortfarande kunnat vara en del av den fantastiska Unive-communityn. Jag borde ha njutit av spelet på ett ärligt sätt, och jag inser nu att det aldrig är värt att fuska för att vinna några kortsiktiga fördelar. Jag hade kunnat följa reglerna, spelat rättvist och haft kul utan att behöva oroa mig för att bli bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig otroligt mycket av denna ban. Jag inser nu hur viktigt det är att följa reglerna och att alltid spela ärligt. Fusket förstörde inte bara spelet för mig själv, utan också för andra spelare som vill ha en rättvis och rolig upplevelse. Det var ett själviskt val från min sida, och jag ångrar det djupt. Jag har insett att reglerna finns av en anledning, och de är där för att alla ska ha en bra och rättvis upplevelse. Jag vill inte längre vara den som förstör för andra eller bryter mot reglerna. Jag vill spela rättvist och bidra till en positiv atmosfär på servern. Jag hoppas att ni kan ge mig en ny chans så att jag kan visa att jag har förändrats och att jag nu förstår hur viktigt det är att följa reglerna.

Jag lovar att om jag får chansen att komma tillbaka, kommer jag spela rättvist och respektera alla regler. Jag vill vara en del av Unive communityn igen och visa att jag faktiskt är en bra spelare när jag spelar på rätt sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Jag lovar att om jag får chansen att komma tillbaka, kommer jag spela rättvist och respektera alla regler. Jag vill vara en del av Unive communityn igen och visa att jag faktiskt är en bra spelare när jag spelar på rätt sätt.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka