Accepterad MocoDeGorilla | Medlem ansökning [miiniturtle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MocoDeGorilla

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Pablo

Vad är ditt discord namn? mocodegorilla

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pablo Karled som fyllde 18 precis för några månader sedan. Han har skaffat sig ett eget körkort och ha fått ett gott jobb som han tjänar bra pengar på. Han är byggarbetare just nu och han har höga betyg sedan han gick i gymnasiet. Hans intressen är på kraftiga sportbilar som han sen bygger om dem till ett större motiv. Min karaktär är alltid social mot personer som han också är bra med hjälpsamhet i stora saker. Hans drömjobb är att vara polis man för att patrullera runt hela staden för att både folket och staden ska ha en trygghet inne i vårt samhälle. Bakom hans uppväxt har varit ganska synd. 2006 föddes Pablo i Spanien med sin underbara familj i en lägenhet som hans familj gav honom en bra uppväxt tills 2011 när Pablos far fick steg 2 av blodcancer som därefter spreds över hela kroppen. Det sorliga orsaken blev tillslut att han dog efter några veckor. Pablos mor var alltid stressad och blev alltid osäker om saker. Efter när Pablos far försvann så började Mor att röka flera paket cigg för hon hade ganska stor ångest och satt alltid hemma deprimerad. Pablos uppväxt i skolan har varit jättebra, han var duktig i skolan och hade bra vänner att umgås med. Fram tills när han pappa försvann. Pablo kom nästan aldrig till skolan och hans socialitet med vänner blev sämre och sämre. 2014 började Pablos mor med missbruk som till exempel sprit och olika sorters dr*ger. Hon håll på med detta i 5 månader tills hon blev tagen av spanska polisen i en drugdeal med en annan grabb. Båda kom på domstol och polisen gjorde husrannsakan i deras lägenheter. Tills slut blev Pablos mor arresterad i flera månader efter har gjort några brott tidigare som ett exempel, stöld. Därefter med Pablos mor hamnade Pablo i ett barnhem som var på väg till adoption. 1 vecka efter blev Pablo adopterad av en svensk familj som Pablo sen fick flyta till ett nytt land. Familjen bodde i ett stort hus som han trivdes bra. Han började i en ny skola som han fick vänner i. Mellan klass 6 till 8 hade han så bra betyg. Så skolan sa till honom att redan börja gymnasiet. Pablo valde att studera om Elingenjör, Fastighetstekniker, Inredningsarkitekt, VVS-montör, osv. Just nu har Pablo en egen lägenhet i stan som han bor i. Han har en bil där han kan ta sig över stan snabbt. Just nu vill Pablo försöka få en ansökan till Polisen för att kunna jobba där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer vara social mot spelarna och inte bryta mot era community regler. Jag ska försöka vara så aktiv jag kan. Jag har skilda föräldrar så det kommer vara lite svårare för mig att inte vara aktiv varannan vecka.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att “spela för motpartens vinst” i ett scenario innebär att båda parterna i scenariot ska ha kul, oavsett om de vinner eller förlorar. Det handlar om att den förlorande personen spelar med på att han/hon förlorar scenariot1. Detta skapar en mer engagerande och underhållande upplevelse för alla inblandade. Huvudsyftet är att alla ska ha roligt, oavsett resultatet

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunt förnuft=Som är den grovaste regeln inom rp och det innebär att man ska tänka logiskt. Rdm=Att man skjuter någon utan att ha en anledning. Vdm= att man inte använder sitt fordon som ett vapen och då menas det med att man inte ska köra över folk med sin bil, moppe eller mc. Meta gaming=Det finns riktigt många som gör det och det som menas med det är att när man är inne i servern fast man ändå sitter i ett call med någon annan och det är en regel alla måste följa eftersom att de som sitter inne i callet kan till exempel planera vad de ska göra eller hur de ska döda någon och var.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag tittar på mycket rp videos och körde single player rp som polis (LSPDFR) Jag har både spelat in på youtube om mitt rp. Det hade betyt mycket att bli acepterad eftresom att jag vill ta min RP på unive till nästa nivå! Mvh Pablo, Tack för er tid!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det hade betyt mycket att bli acepterad eftresom att jag vill ta min RP på unive till nästa nivå! Mvh Pablo, Tack för er tid!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka