Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198963027845/
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns Anersson
Vad är ditt discord namn? Mockan#6207
Vad är ditt födelsedatum? 24 November 2005
Berätta om din karaktär. Tjena, Jag heter Måns Andersson och min karaktär är lite allt möjligt. Jag gillar att umgås med vänner, spela spel och träna!
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för jag har spelat på servern nu ett litet tag och jag tycker att det är väldigt kul o få lära känna olika person och därför hade man kunnat ta nästa kliv i servern!
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Allt! Mest att det finns så mycket olika saker att göra. det är en rp server, den är oxå svensk vilket gör den grym samt att den är så aktiv
Hur hittade du Unive? Såg Cosmo på tiktok och twitch och tyckte det verka skitkul!
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag skulle vilja komma med i ett mc gäng och kunna ha bråk och sånt mot andra mc gäng. Skulle tycka det var asfett
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha så kul som mjöligt! Träffa nya vänner osv!
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja det tycker jag!
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns Anersson
Vad är ditt discord namn? Mockan#6207
Vad är ditt födelsedatum? 24 November 2005
Berätta om din karaktär. Tjena, Jag heter Måns Andersson och min karaktär är lite allt möjligt. Jag gillar att umgås med vänner, spela spel och träna!
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för jag har spelat på servern nu ett litet tag och jag tycker att det är väldigt kul o få lära känna olika person och därför hade man kunnat ta nästa kliv i servern!
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Allt! Mest att det finns så mycket olika saker att göra. det är en rp server, den är oxå svensk vilket gör den grym samt att den är så aktiv
Hur hittade du Unive? Såg Cosmo på tiktok och twitch och tyckte det verka skitkul!
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag skulle vilja komma med i ett mc gäng och kunna ha bråk och sånt mot andra mc gäng. Skulle tycka det var asfett
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha så kul som mjöligt! Träffa nya vänner osv!
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja det tycker jag!