Nekad Mockan | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mockan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198963027845/

Vad är ditt namn i verkligheten? Måns Anersson

Vad är ditt discord namn? Mockan#6207

Vad är ditt födelsedatum? 24 November 2005

Berätta om din karaktär. Namn: John Murphy
Ålder: 21 år
Jag är en Svensk man med engelsk ursprung som är en av tre i Murphy bröder. Vi kom när vi var unga till Sverige när våra föräldrar emigrerade hit från Birmingham, England. Våran Pappa Thomas Murphy tvingade oss att fly landet för att undvika sin skattefuskning, han var en man med lite för mycket ambitioner för sitt eget bästa, mycket av det har påverkat oss och vårt tankesätt för framtiden. Vår far blev snabbt upplockad av den svenska polisen när vi kom hit till Sverige. Han blev skickades sedan tillbaks till England där han blev dömd för grov skattefuskning. Ända sen dess har vi inte sett han. Vår mor försökte hårt med att ge oss en värdig uppväxt men vi har alltid lyckats hamna på den dåliga sidan. Vår mor dog när jag bara var 15 år. Vi har sedan dess hållt ihop oss och skapat lite huller om buller i städerna vi tillfälligt bosatt oss vi. Vi kommer nu alla 3 till Unive för att hitta nya möjligheter för att tjäna blodiga pengar. Vi är också män med klass som oftast försöker charma och manipulera för att få det vi vill innan vi får händerna smutsiga. Lättare att prata än att slåss säger alltid John, men om det måste komma till ett ultimatum är vi inga rädda pojkar. Vi klär oss stiligt och gillar snygga bilar, festa är något vi gör ofta, de som inte är rädda för oss vill oftast vara oss. Jag är lite kaxig av mig samt brötig och vet det jag vill ha och får även det

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har spelat på unive ett tag nu och vill bli Medlem så jag kan uppleva mer på servern och ta det nästa steget. Och den har mycket aktivet och många spelar den

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Allt! Mest att det finns så mycket olika saker att göra. det är en rp server, den är oxå svensk vilket gör den grym samt att den är så aktiv

Hur hittade du Unive? Såg Cosmo på tiktok och twitch och tyckte det verka skitkul!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul som möjligt träffa nya personer, att utveckla min karaktär.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att tjäna pengar, förmodligen olagligt. Bygga upp ett kriminellt imperium med mina 2 bröder som vi ska kalla "Murphy bröderna" Senare köper jag feta bilar, festa och efter det får vi se vad som händer.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är ja inte!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top