Accepterad Moberg | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moberg

Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198841231370/

Ditt Hex-ID: steam:11000013482780a

Vad är din discord tagg? Moberg#0001

Vem var det som bannade dig? Gaby_bs

Bild på banmeddelande: Gg.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för sunt förnuft för att jag körde in en motorcykel i sjukhuset.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare hade kört runt vid golfbanan på min motorcykel. Vi hittar en av våra polare skottskadad vid en vägkant. Min polare plockar upp honom och med nöd och näppe tar vi oss till sjukhuset för att han ska få sjukvård. Min karaktär var under händelsen väldigt kaotisk och jag valde att köra in med hojjen för att det var akut. Sedan körde jag ut och blev sedan bannad, vilket jag absolut kan förstå.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen är initialt rätt eftersom man vanligtvis inte kör in en motorcykel på ett sjukhus. Det kan absolut förstöra RPn och är ganska orealistiskt. Däremot hade jag andra avsikter, jag vet att det är utmanande att göra som jag gjorde, men jag försökte RPa utifrån vad min karaktär skulle gjort. Det finns olika gränser för olika karaktärer, det betyder nödvändigtvis inte att det jag gjorde var rätt, men under en stressad och akut situation finner jag att min karaktär 99% av fallen tär på dessa normativa gränser om vad som är rätt och fel. Men ja, bannen är rätt även fast jag tycker att man bör beakta karaktären osv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad många gånger eftersom jag spelat på servern länge och har en ganska utmanande RP men jag har även begått regelbrott som jag aktivt försöker undvika. Jag har gjort olika misstag som jag ångrar och har tagit lärdom av dessa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle helt enkelt inte kört in med hojen då jag vet att de kan uppfattas som dålig RP eller sunt förnuft, även fast jag vanligtvis utgår från vad min karaktär skulle gjort. Jag förstår att en ban är nödvändig när en person utan en karaktärsplan kör in bara för att, men jag utgick från min karaktär vilket jag kanske inte skulle ha gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag ska vara mer försiktigt med hur jag tillämpar min karaktärs personlighet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka