Inaktuell Moberg | Ban Överklagan [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Moberg

Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198841231370/

Ditt Hex-ID: steam:11000013482780a

Vad är din discord tagg? Moberg#0001

Vem var det som bannade dig? T4arget

Hur lång tid var din ban? Ingen aning, minst 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har enligt staffs lallat på polisstationen vilket givetvis ej är okej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har dessverre ej blivit tilldelat någon form av information och kan ej veta vad som är de exakta bakomliggande faktorerna till vad som hände och varför då jag blev bannad när jag var offline. Man antar att bannen kan vara pga att jag, min kollega på advokatsbyrån och några från domstolen skulle ta ett ärende med flertalets icke kunniga poliser vilket ledde till en överlag sänkt RP nivå som i sin tur ledde till att vi kan ha upplevts lalliga.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan tycka att bannen var rätt men i åtanke att poliserna i fråga försämrade RP:n något otroligt medans de besitter en sådan maktposition inom RP:n går det ej att höja RP:n nivån och rent naturligt kommer den sjunka vilket jag tycker att staffen borde ta hänsyn till.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad flertalets gånger tidigare, dessa bans har varit olika misstag jag begått och tänker givetvis ej upprepa dessa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat tillkalla en staff men vid tidigare försök har inget resultat visats och poliserna har fortsatt att sänka RP nivån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag ej ska sänka min RP nivå bara för att några andra gör det, men som sagt eftersom personerna i fråga besitter en sådan makt position händer detta rent naturligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Tillbaka