Accepterad Moberg | Ban Överklagan [Ikea]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moberg

Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198841231370/

Ditt Hex-ID: steam:11000013482780a

Vad är din discord tagg? Moberg / Moberg#0001

Vem var det som bannade dig? Ikea

Bild på banmeddelande: Ikea.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs ansåg att mitt agerande var lalligt eller suntförnuft, vilket jag givetvis kan förstå men baktanken till det hela var någonting helt annat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 2 polare har precis skapat 3 unika karaktärer med rötter från värmland och nörrköping. Vi hittar perfekta röster som passar våra karaktärer och bestämmer oss sedan för att ta en intevju på polisstationen. Vi kommer ner till garaget och pratar lite med några poliser. Mina kompisar beger sig in i byggnanden medans jag stannar kvar ute. Där står en polisbil på uppfarten och blockerar vägen, jag hoppar in i bilen men syfte på att parkera den. (En fin gärning enligt min karaktär om är lite smått efterbliven) Jag åker fram till garaget där poliser står och säger att jag hittade bilen och att jag parkerar den. Jag kör sedan fram lite och ska försöka parkera den. (Min karaktär har inget körkort och för att främja det körde jag lite smått in i väggen) Sedan hoppar jag stolt ut ur bilen och ska säga till polisen att jag parkerade den där och kommer låta den vara. Istället för att staffen vill göra ett roligt scenario blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan förstå från staffens sida varför han bannade mig, men ifall man utgår från att servern är till för att rollspela med unika karaktärer anser jag ej att bannen var rätt. Jag tycker man ska kunna RPa så brett som möjligt, och detta tycker jag samt modden jag pratade med i support också. Modden sa att han förstår scenariot och mina handlingar. Med min backstory till karaktären anser jag att bannen var felaktig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad flera gånger och jag har lärt mig från de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vill enbart ha roligt när jag RPar och försöker skapa så kreativa scenarion som möjligt utifrån omständigheterna. Jag skulle kunna skitit i att framföra fordonet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag skulle kunna undvika att skapa sådana scenarion då det uppenbarligen ej uppskattas.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka