Nekad Moani111 | Ban överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Moani111

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199151755886/

Ditt Hex-ID: 11000014704b26e

Vad är din discord tagg? Moani#7937

Vem var det som bannade dig? T4arget

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bugg abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var en klar anledning till att banna mig jag gjorde fel det vet jag om så han hade en klar anledning till att banna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände för ca 3-4 dagar var att jag var på polisstationen. Jag skulle gå igenom en dörr den var låst jag skulle öppna dörren med min nyckel trots allt att jag har en nyckel så går det ej. Då väljer jag att bugga igenom dörren istället som jag kanske inte skulle göra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de var absolut inte fel det var ett helt rätt beslut och jag vet varför han gjorde så och det kommer inte hända någon mer gång från min sida.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad här ett par gånger. Men majoriteten av mina band är för mer än ett år sedan när jag var icke medlem och kunde INGET så då varg jag bannad en väldigt många gånger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja med det är klart att jag kunde det med hjälp av att inte emot abuse igenom dörren även fast jag har en nyckel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka