Nekad Moani | Medlem ansökning [1.Daoud

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moani

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199151755886/

Vad är ditt namn i verkligheten? 11000014704b26e

Vad är ditt discord namn? Moani (typ)

Vad är ditt födelsedatum? 25 November 2007

Berätta om din karaktär. Mina karaktär är väldigt esnäll person som hade det mycket svårt i livet vid en tidig ålder wallah... Men han gör det bästa av situationen och börjar jobba i en tidig ålder. Med sin baba på mekonomen. Han tjänar väldigt mycket pengar och kan börja studera till advokat som hans mamma tvingar han att bli. Han har nu pluggat klart men han blev inte advokat så de är synd wallah. Så abu jagi habi mazudi började med det kriminella istället. Han har en väldigt stark kärlek till droger och vapen wallah...

Varför ska just du bli Medlem på Unive? varför jag ska bli medlem på unive är för att jag har varit det väldigt mycket tidigare och var en väldigt bra medlem jag kan alla regler och allt. och jag kommer att vara en bra medlem där jag bara gör social rp och allt. och även lär andra att rpa så att rp nivån blir högre på unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? mycket bra och roliga scenarion. och mycket bra social rp som många kommer gilla. och lära icke-medlemmar hur man rpar wallah...

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ej ska spela för att du enbart ska vinna och ska sträva efter att alla ska tycka scenariot är roligt för de båda parterna som är mä i scenariot.

Hur hittade du Unive? Genom mina vänner

Senast ändrad:
Nekad utveckla allt förutom din karaktärs beskrivning + att du måste lägga din dc tagg

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka