Accepterad Moani | Ban överklagan [Abi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moani

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199151755886/

Ditt Hex-ID: 11000014704b26e

Vad är din discord tagg? Moani#7937

Vem var det som bannade dig? Sather

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? C-logg bugg abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att sather bara ville kolla på loggsen och ej kolla hur det egentligen var. och där stog det lite taskigt att jag hade reloggat. Så det kan uppfattas fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vart stormad av ett annat gäng i mitt gäng hus. Alla låg döda på marken och jag var levande med typ 4 till. Jag går ut på gården sen för att ta folk till sjukan. Då kommer det fram en kille vi skjuter på varandra sen dör jag och kommer under marken en liten bugg. Jag ligger kvar och ser om problemet löses sig men inget händer. sen efter ett tag så gör jag spawnmenu för att möjligtvis lösa problemet och tar senaste när jag ser att det ej går så testar jag att relogga. sen när jag kommer in så är jag levande. Jag har då blivit revvad. Jag väljer att klicka "u" och rpa död. Jag gör detta mina vänner hjälper mig till sjukan och sen blir jag bannad för sather har gått och kollat på loggsen och då stog det lite taskigt att jag hade loggat och tagit spawnmenu. När jag ville lösa ett problem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tycker det. Jag tycker att han borde ha kollat igenom lite mer varför osv. Och tagit ett snack med mig sen kollat från min sida hur det var och sen efter det inte ta några konsekvenser.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har väldigt många från min icke medlems ti där jag inte kunde något och vart bannad en väldigt många gånger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej det tycker jag inte mer än att jag hade kunnat ligga kvar under marken och ej reloggat. Men i detta fallet ville jag bara lösa problemet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a

Du kan få en unban men det jag vill se från dig är att du klippar dessa buggar som ett mot bevis ifall sånt här händer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka