Nekad Moani | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moani

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199151755886/

Ditt Hex-ID: 11000014704b26e

Vad är din discord tagg? Moani#7937

Vem var det som bannade dig? Sather

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? C-logg bugg abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet ej riktigt jag gjorde ej så mycket men sather kollade lite i loggs och då har det sätt ut som att jag har c-loggat men ej någon slags bugg abuse. Men sather vägrade lyssna på min sida av detta så han kollade endast på loggsen där det kan uppfattas väldigt skumt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som händer direkt innan min ban var att jag åkte till mitt gäng (santa blanca) vi hade precis blivit stormade av Lost mc och Pinnrad mc. Jag kommer dit helt själv där det ligger en massa döda. Jag går senare ut för jag ser någon där och kollar han börjar då rikta och skjuta ner mig detta var Eliasjern. Jag blir dödad. Men när jag blir dödad så buggar min kropp under marken. Så jag ligger där under marken ca 5 minuter utan att något händer. Sen bestämmer jag mig för att ta spawnmenu sedan senaste för att möjligtvis kunna fixa så jag är över marken igen. När det ej funkar med spawnmenu så testar jag med att relogga. Sen när jag kommer tillbaka efter min relogg så lever min gubbe igen. Innan jag reloggade var jag död så jag var tvungen att rpa död nu efter att jag lever igen. Sen kommer mina grabbar och tar migg till sjukan. Efter det så kommer vi tillbaka hem ca 10 minuter efter jag reloggade tar ut min bil och lägger in en ak colt lite pengar. Efter det blir jag bannad och av med alla mina roller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det tycker jag då jag ej gjorde något utav detta. Jag försökte bara göra det rätta för mig och olyckligtvis bli revvad när jag kom in igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Många från min icke medlems tid majoriteten av alla dessa. Men min senaste var en 14 dagars ban som sedan vart bort plockad för det var ett helt orimligt beslut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, det går alltid att göra annorlunda men i det läget försökte jag endast göra det bästa av situationen. Men Sather ser endast från sin egen vinkel och kan ej öppna sig från andras perspektiv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? abolut

Har du typ ett klipp som visas på att du buggar ner under marken?
Har ej något klipp på detta. Då jag ej visste att denna situationen skulle uppstå!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka