Accepterad Moani | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moani

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199151755886/

Ditt Hex-ID: 11000014704b26e

Vad är din discord tagg? Moani#7937

Vem var det som bannade dig? Hammarl0f

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft, Skjuter som solo ifrån tak på annat gäng, Emoteabusar, Bidrar med låg krim rp, inget socialt

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för att det var ett kast scenario som blev skit för att vi vart upptäckta och så började någon skjuta på dem av oss. Vet dock ej vilka det var som sköt dem. Och sen att vi ej var med i gäng utan "solos" som många säger fast vi har mycket gäng back. Eller vi känner många som backar upp oss om något händer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och fyra andra skulle spana på ett gäng som heter black diceples. För att få fram information för att kunna göra en t.ex. bra och välutvecklad kidnappning. För en bra rp. Men det som händer då är att när vi ligger uppe på taket så ser dem någon av oss som ligger uppe på taket. Och då riktar dem pistol på oss som ligger där uppe. dem gör det ganska länge sen skriver dem i twitter att alla ska kommahem fort. Som en backup. Dumma som vi är ligger vi kvar där på taket. Sen kommer det en del upp till taken sen börjar en del skjuta på oss då skjuter vissa av oss tillbaka. Jag ser sen att det inte finns någon annan utväg att bli dödad eller spronger från platsen. Jag spribger då till andra sidan av taket och försöker gå ner för en stege. Men då råkar jag ramla ner för stegen. och sen springer jag från platsen. Och gömmer mig ingen hittar mig. Men alla andras karaktärer dör.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut. Det var inget felaktigt med denna bannen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte riktigt ihåg vad det var osv. Men de var under min icke medlems tid när jag inte hade koll på regler osv där har jag plockat på mig en del bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja asså tanken med detta var ju inte att det skulle bli en skottlossning. Men det jag och vi hade kunnat göra annorlunda är ju att när dem såg oss att vi bara skulle springa från platsen och ej skjuta tillbaka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA! det gör jag efter varje ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka