Nekad Moani | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moani

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199151755886/

Ditt Hex-ID: 11000014704b26e

Vad är din discord tagg? Moani#7937

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 8 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har faktiskt ingen aning. Men antar att de var något med suntförnuft och fearrp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att vi var ute och åkte bil. Sen så skulle vi till våra polare som var vid någon rondell. Innan det så hade vi krockat våran bil så den var rykande. När vi kom till den rondellen så var det en skottlossning med allt från polisen och kriminella. Polisen riktade på oss och sa att vi skulle sticka. Då lagade min grabb bilen så vi kunde åka där ifrån. Sen när han lagar bilen så är det fortfarande en skottlossning han lagar klart och glömmer hoppa in i förarsätet så den blir helt lagad. Så vi måste hoppa ut igen och laga och när vi gör det så blir både han och jag bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså ja jag skulle säga att de är en felaktig ban då vi faktiskt lyssnade på polisens order och skulle lämna stället han riktade inte på oss för att vi skulle bli gripna utan att vi skulle avlägsna. Så när vi gör det men bli ändå bannade. Och sen var de ju inte meningen att åka dit när det började skjutas. Och våran bil går i sönder direkt då.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har varit bannad här oerhört många gånger innan. Det är en del felaktiga och väldigt många rätta bans. Och jag står för det jag har gjort. Men jag har spelat här ett väldigt bra tag nu och inte minst som icke medlem då visste jag inte hur man gjorde och bröt mot många regler. Men min senaste ban fick jag av moezz som varade i tre dagar. Och det var för att jag krockade en bil sen kom det 5 bilar runt mig jag rpade skadad sen hoppade ut och började springa. Så då vart jag bannad för fearrp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså jag skulle kunna ha sprungit istället för att försöka laga bilen. men jag vet inte för det var inte några skott som flög mot oss när vi gjorde det eller liknande.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Asså om jag ska vara ärlig så nej. För jag personligen tycker den är fel då vi försökte komma där ifrån. men våran bil ej funkade. Vi hade kunnat springa men vi försökte laga. Och sen så vet jag ej vad ni menade med fearrp. men jag antar när det var när polisen riktade mot oss och sa att vi skulle avlägsna. Vilket vi försökte göra också. Jag kan dock förstå dem andra ni bannade som var med och sköt. Men inte dem som bara var där och försökte åka iväg. För de är två helt olika saker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka