Accepterad Moani | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moani

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199151755886/

Ditt Hex-ID: 11000014704b26e

Vad är din discord tagg? Moani#7937

Vem var det som bannade dig? Spartan 36

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: bannad spartan.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kolla jag ska inte ljuga för er vet exakt varför jag blev bannad och det var helt fel av mig. Jag kan ta det väldigt kortfattat då det ej finns så mycket att utveckla om. Men varför ha bannade mig som han gjorde varför för att jag dissade ha och jag står för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände vara att jag och mina vänner blev utsatta för shoot on sight. Jag blev nedskjuten sen hinner jag ställa mig upp och skjuter ner alla andra som lever. Då får jag indrage krim roll och blev väldigt sur. Detta var natten till julafton. Så jag skriver till staffen varför ha bara drar minn krim bara sådär. Då säger ha att jag gjorde si och så och då orkade jag inte bry mig utan skrev till han att han borde skämmas och massa annat som uppfattas som staff disss.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut inte de är bara mitt fel att jag gjorde som jag gjorde och de inget ha gjorde som var felaktigt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja som ni ser har jag blivit bannad x antal gånger tidigare och de inget jag är stolt över utan tvärtom. Men jag har spelat på servern hur länge som helst och många av bannsesn är från min icke medlems tid.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut. Att inte flippa på han och skriva allt det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka