Nekad Moamel nilsson | Ban överklagan[Razmuu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moamel nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
5
Användarnamn: Moamel nilsson

Länk till din steam profil: _dryezya_

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: _dryezya_

Vad är din discord tagg? Duck-

Vem var det som bannade dig? oklart

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? SNor tjänstefordon på gz och kör snabbt i stan samt powergaming då jag krockade in i en väg och rp inte

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag snode en tjänstefordon och körde snabbt i stan. Och försäkte ljura folk att jag är en polis. Jag va ny i spelet jag vill jobb som en polis men jag viste inte hur man gör det var en stormistag att jag snodde en tjänstefordon jag vet att dom vill gör server bättre och att göra all tryggat sammhälle

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag snodde en tjänstefrodon och jag körde snabbt och blev laggad av polisen sen sattande jag billen och dom körde iväg. Jag hittade en till polis bil och tog den till körskolan och sen stanade jag i en plats och va där typ 7 till 10 minuter och sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte eftersom jag gjorde fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag att börja läsa regelna innan jag börja spela

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte snor en tjänsterfrodon

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka