Moamel Haider | Ansökan till Support [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Moamel Haider

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Moamel

Vad heter du på discord? Duck-#6200

Ange ditt födelsedatum 17 April 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag har skola på vardagar men jag kommer hem någonstans vid 14-16 sedan efter det går jag in på servern och spelar. Sedan efter det så sitter jag typ och spelar till 23:30 men det blir längre på helgerna. Den kan bero på tider jag spelar för att jag kanske har något prov som jag måste plugga på.

Berätta om dig själv Hej jag heter Moamel och är 13 år gammal och bor i Helsingborg och har bott där hela mitt liv och kommer inte göra det längre till eftersom att jag kommer flytta när jag blir myndig och har skaffat ett jobb. Jag har en familj som består av mamma, pappa, storebror, lillebror och en storasyster. På sommaren så är jag med vänner . Jag är en glad kille kille som tycker om att vara med vänner och familj. På vintern så sitter jag mest inne och spelar framför min skärm men kan hända ibland att jag går ut med några vänner eller att jag åker iväg med familjen.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag hade blivit staff hade jag hjälpt till både i discord och ingame för att hjälpa folk som behöver hjälp med vad som, vill kunna förbättra folks spelupplevelse. Det jag vill är att alla ska ha tillgång till support när som helst på dynet, då det hade underlättat för spelarna. Eftersom jag kommer att vara aktiv väldigt mycket så kan jag hjälpa folk under i princip hela dygnet, så om det inte finns andra staffs som är vakna eller liknande så kan ni alltid räkna med mig. Tänker heller inte ge folk straff för något dem inte har bevis för. Så om någon skriver och ber om att få ress eller något för att det hänt något, så behöver dem bevis för detta. Tänker inte ge ut vapen eller ress bara för att någon säger att det ska va så. Jag hade behandlat alla lika, varit opartisk. Tex inte vara snällare till kompisar eller liknande. Jag hade heller inte velat perm banna någon för någon lite eller något som inte är extremt, som tex rdmat en gång. Men dock hade jag perm bannat en moddare eller trollare tex som inte bryr sig. Men jag tror på en andra chans. Om man kanske inte är jätte bra och erfaren in rp, kanske inte kan alla grundregler jätte bra. Kanske ger 24h eller 1v eller 2 ban, istället så de kan lära sig reglerna och tänka på vad de gjort fel. Sedan komma tillbaka fräsch.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Mer 3 månad nu och har verkligen fastnat på servern och tycker att det är bra socialt rp i allt så man kan lätt skaffa vänner samt jobb.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag gillar alla på servern och värkar som alla är ganska mogna på servern och kan rpa vissa av dom. Jag vill prova på något nytt också typ som att hjälpa Mutlistaden med rp nivån samt spelarbasen och få support upplevelsen mycket bättre.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Folk i support skulle få snabbare hjälp och inte behöva tjata på modds att dom behöver hjälp. Samt ta bort spelare som inte ska va på Multistaden.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit staff på en gammal server förut som hette Sörbäcken (när den va seriös) men det va ett bra tag sedan jag va staff och staff rollen har ändrats väldigt mycket på dessa år men jag har ganska bra erfarenheter inom staff rollen och skulle kunna passa som staff.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan alla kommands typ som /bring /revive /noclip /kick några av dom enkla kommandsen

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag är väldigt bra på att komma ihåg saker skulle jag vilja säga.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Nej, jag spelar inte på någon annan server just nu och spelar bara på Multistaden.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att min ansökan va tillräckligt bra för att bli godkänd. :)

+rep Du ser ut att vara en bra support M
vh PiNkY

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka